Colecţie aparate foto

03Noi09

Trebuie să precizez că nu sunt un colecţionar avid ! Totuşi, de-a lungul celor peste 20 de ani de tangenţă cu fotografia şi fotografiatul, un oarecare număr de aparate foto – mai noi sau mai vechi – şi-au făcut cuib la mine în dulap. Unele dintre ele apar în imaginea urmatoare, altele stau răbdătoare prin sertare aşteaptându-şi rândul la a fi pozate.

125 Responses to “Colecţie aparate foto”

  1. 1 George

    Buna ziua

    Am doua aparate foto vechi cu burduf foarte rare. Unul este Agfa Standard : 350lei
    iar altul foarte rar Welta Vario care nu am gasit detalii despre el : 400 lei

    Daca sunteti interesat va rog sa ma contactati la e-mailul: scorpyon94_hhh@yahoo.com
    Preturile sun negociabile.

  2. 4 liviu

    am un aparat foto rollei 35s de vanzare pret de criza detali pe id liviu_mata3

  3. buna ziua stimabile

    sunt un mic colectionar de lucruri electronice si mecanice “comuniste”

    vreau sa va intreb , inainte de ani 90 (timpu lui ceausescu) ce branduri de parate foto erau, si se foloseau la noi in tara ?

    frumoasa colectie aveti, la mai mare, imi plac aparatele din randu de mijloc .

    http://catalinbaboianu.wordpress.com

    • Salut Catalin,
      Inainte de ’89 pe la noi existau foarte multe modele de ap. foto. Cele mai comune, pe care le gaseai chiar pe la librarii, erau de departe Smena si in special Smena 8. Era un aparat din plastic, relativ ieftin, dar utilizabil. Prin magazinele mai dedicate se gaseau si modele mai serioase. Zorki 4 este unul din ele, de prin anii ’60-’70. Aparatele Zorki erau copii Leika foarte reusite! La fel si FED-uri se gaseau prin anii ’60-’70. Apoi au inceput sa apara Zenit-uri (Zenit 3, Zenit TTL etc). Mai erau si aparate RDG-iste: Praktika, Pentacon, EXA.
      Nu stiu cum se face ca unii aveau chiar aparate Leika, Canon, Nikon, Agfa, Kodak, Zeiss etc Astea erau mai rare, nu se gaseau in magazin ci proveneau din vest…
      Succes la colectionat chestii comuniste!

      • 7 maria

        buna am un aparat goed 2 fed mar interesa sa -l vand cam ce pret as putea cere

      • 10-50 lei in functie de stare. Eu nu mai cumpar nimic in domeniul foto de vreo 5 ani… Succes!

  4. 9 caius

    Am si eu un aparat foto de colectie Minolta X-700 mps,superb
    aici este un link unde l-am pus spre vanzare http://www.*link-sters*.ro

  5. 11 george

    Salut Catalin, am si eu o intrebare,poate tu ma poti ajuta,!!! Am 3 aparate de fotografiat leica cu cate 2 obiective si as vrea sa le vand, dar nu stiu care sunt preturile, am vazut doar ca obiectivele sunt foarte scumpe, crezi ca ma poti ajuta sa la vand? Merci anticipat, ast meil ul tau.

  6. 12 edy

    am un smena 8m si un vilia+blitz norma fil16 toate cu husa va intereseaza?
    0768943666

  7. 14 Miu

    am un aparat porst automatic 501 made in germania , an 1966 in stare estetica perfecta , valoreaza ceva ?

    • Sincer, nu! De fapt foarte putine aparate valoreaza ceva (peste 25 euro sa zicem) si sunt foarte putine astfel de aparate in Romania. pe vremea comunistilor intrau foarte putine aparate in tara… Doar ceva RDG-iste si rusesti si alea doar de clasa inferioara. “Porst” nu e nume in istoria aparatelor foto. Sunt ceva marca de “supermarket”. Daca ai avea un Leica sau Contax ar fi altceva!

  8. 16 Miu

    este ok , oricum l-am luat dintr-un targ de vechituri cu 5 lei :) a fost un chilipir , am sa il fac cadou unui prieten care colectioneaza tot asa de foarte multi ani aparate foto . mersi de raspuns

  9. 17 ALX

    salutare,detin si eu un aparat foto marca canonflex RM din 1959 si as dori sa stiu daca are vreo valoare.stima

    • Versiunea RM a aparut doar in 1962. Este un model comun si are valoare doar in conditiile in care este in perfecta stare de functionare si estetica. Daca este lovit, zgariat, cu probleme de functionare as zice ca nu are nici o valoare. Daca functioneaza ireprosabil si arata FOARTE bine, poate sa valoreze pana la 250 lei (atat estimez eu valoarea maxima pentru un aparat de acest tip in PERFECTA stare, pentru colectionari).

  10. 19 deni

    sal!detin un LEICA IIIC din 1950!ce spune-ti?stiu ca ap Leica sunt f valoroase si as dori sa-l vand!

    • Daca este in stare buna functionala si estetica sigur are o anumita valoare! Eu nu mai colectionez ap. foto de cativa ani… Succes la vanzare!

  11. 21 Maftei Gabriel

    Salut Catalin !!! ti-as fi recunoscator daca mi-ai oferi niste informatii . Parintii mei detin un studio Foto de foarte mult timp care a trecut prin unele etape de renovare. Am gasit niste aparate mici de fotografiat majoritatea sunt Kiev si Zenit. Dar am mai gasit asa ceva MAGNITARUS 13 x 18 type 74201 si alt model un pic mai mic. Am inteles ca anul fabricatiei ar fi undeva pe aici 1954-1972. Ar reprezenta vreo valoare sau pur si simplu le pot arunca? Ti-as fi recunoscator pentru informatii si de ce nu poate o colaborare sa obtin niste bani pe ele, bineinteles deranjul tau fiind rasplatit de comun acord. iti multumesc mult, o zi buna.

    • Salut Gabriel! Aparatele Kiev si Zenit sunt modele de serie mare si nu au valoare utilitara si foarte mica valoare ca antichitati (sunt comune). Eu am luat cateva bucati din piata la preturi intre 10 si 30 lei bucata. Acum mai depinde si de starea lor: daca sunt obosite poti spune ca nu au valoare, daca sunt “ca noi” ar putea ajunge si la 100 lei/buc. Vorbim de aparate care se gasesc cu sutele de mii in Romania. Magnitarus 13×18 nu este aparat foto ci aparat de marit pentru imprimat pozele de pe film pe hartie. Nu are nici o valoare functionala (nu se mai folosesc absolut deloc) dar poate fi folosit ca decor daca arata bine si nu lipsesc componente. Daca e obosit, nu are valoare nici ca piesa de decor. Cel mai bine ar fi sa-mi trimiti niste poze cu ele pe email!

      • 23 Anonim

        O sa revin maine cu niste poze si inca cateva aparate care nu iti spune nici macar in cuvinte ce fac :) Iti multumesc mult . O seara placuta si iti trimit maine poze

  12. 24 Maftei Gabriel

    Multumesc de raspuns. O sa revin maine cu poze. O seara buna

  13. 25 Roxana

    Buna,la ce pret este un start 2?Multumesc

    • Buna Roxana, Nu stiu cum este un Start 2… Ai tu unul? Poti sa-mi trimiti poza pe mail: “catalinsorescu”pe”yahoo.com”
      Pretul depinde de clasa din care face parte aparatul (pentru incepatori, avanssat, profesional) si de starea lui. Pentru un model anume pretul poate sa varieze in nimic si o suma oarecare in functie de starea in care e…

      • 27 Roxana

        Din pacate nu il detin.Tatal meu a avut unul,dar odata cu trecerea timpului l-a pierdut.Eu acum,eram curioasa sa-i aflu valoarea sau poate chiar sa achizitionez unul,pretul fiind un lucru important tinand cont ca sunt eleva.

      • Nu am auzit de aparatul Start 2. Aparate foto vechi se gasesc prin pietele de vechituri, de obicei sub 50 lei/buc. De acolo le-am cumparat si eu pe ale mele…

      • 29 Roxana

        Ok,multumesc frumos.

  14. 30 danny

    Am si eu un kodak retina automatic 1 din anul 1960 si un canon auto zoom 118M din ani 70′

  15. 32 alin

    Am o intrebare, am un Polaroid SLR 680 cam cat as putea lua pe el?

    • Eu nu stiu preturile curente la toate aparatele! Daca as avea unul de vanzare sau daca as vrea sa cumpar unul, m-as uita pe ebay.com si pe ebay.de sa vad la ce preturi se dau.

      • 34 alin

        Tocmai de aceea te-am intrebat, deoarece preturile pe ebay variaza intre 50-500$

      • Habar nu am cat face unul din asta! De fapt face exact suma maxima pe care o primesti pe el! Degeaba ceri pe el 100 sau 500 $, daca nu nimeni nu-ti ofera mai mult de 10$! Piata face preturile si nu stiu daca este piata pentru asa ceva! Mai mult nu te pot ajuta!

  16. 36 Marius

    un obiectiv cu montura M42 si diafragma 1:1.4 aveti?
    La ce pret si ce model.

    Multumesc

  17. 38 Sandu

    Salut, bucuros ca si in Romania sunt colectionari de aparate foto……la adresa de mai jos puteti vedea ce am achizitionat pe parcursul a 30 de zile din Franta, din brocante…adica talciocurile lor. Am si multe dubluri.
    http://www.youtube.com/watch?v=28v5zCySd_Y&feature=plcp
    Pe site-ul meu http://vintageoldcamera.tripod.com am postat unele din poze
    vizionare placuta
    Sandu
    yo3ak@yahoo.com

    • Salut Sandu! Felicitari pentru pasiunea ta! Eu am colectionat aparate foto vechi vreo cativa ani, dar apoi am trecut pe unelte vechi!
      Acum nu mai am loc in casa ca sa-mi suplimentez colectiile. Am vreo 40 de aparate foto si vreo 500 de unelte vechi de tamplarie! :)

      • 40 Sandu

        Salut,mersi de raspuns,eu m-am apucat de colectionat de cand am venit in Franta, adica din ianuarie.aici sunt foarte multe targuri, brocante, un fel de talciocuri, unde gasesti foarte multe lucruri vechi.Ce ai vazut pe site am adunat intr-o luna….costurile au fost aproape 200 euro……toate bune din Franta
        Sandu

      • Si pe mine ma tenteaza targurile din Franta… Sigur sunt si unelte de tamplarie vechi! Dar e prea departe ca sa consider deplasarea o varianta…

      • 42 Sandu

        da, in mod sigur…o sa ma uit si dau de veste …..ce unelte? Am vazut lampi de gaz, dalti….diverse….eu m-am stabilit aici, sunt tanar pensionar asa ca am timp….toate targurile sunt duminica, si cateodata si sambata…..capace de sticle de vin,colectii de monezi, colectii de insigne,decoratii, tuburi de cartuse…pana la tuburi de obuze, casti militare…etc
        toate bune

      • Eu caut rindele si topoare :)

  18. 44 Doina

    Am un aparat fota cu burduf. fabricat in Germania 1925-1936. http://www.ukcamera.com/classic_cameras/voigt14.htm.

  19. 46 razvan

    cat este un aparat foto orizont din anul 1965 cu blitz norma razpundetimi si mie va rog mult datimi un sms la 0722475430 ms

    • Nu ma mai ocup de aparate foto vechi de mult timp… Din cate stiu Orizont e un aparat romanesc facut de IOR. General vorbind, un lucru costa exact cat vrea sa dea cel mai darnic client pe el. Degeaba iti spune cineva ca aparatul face 10 euro sau 100 euro, daca nu ai nici un client pentru el…

  20. 48 Pavel

    Avetinin colectie un aparat foto vechi PIONEER. Ma intereseaza

  21. 50 Horatiu Carstea

    Buna seara,eu sunt un “tanar” colectionar de aparate foto…pasiunea a aparut destul de tarziu,desi toata copilaria mea a fost inconjurata de aparate foto,parintii mei avand un laborator.Am reusit sa adun cateva modele cu care ma mandresc dar sunt tot timpul interesat si de altele…normal…esenta colectionatului…Daca dumneavoastra aveti alte hoby-uri mai noi si ati dori sa vindeti din colectia actuala,v-as ruga sa-mi transmiteti o lista pe horatiucarstea@yahoo.de

    • Buna seara Horatiu! Desi am alte hobby-uri mai puternice in acest moment “iubirile” vechi au locul lor aproape de mine! ;)
      Eu am cumparat majoritatea aparatelor din piata de vechituri sau pe la targuri de antichitati… Uneori mai vad cate un aparat vechi, dar nu m-am mai oprit de mult sa cumpar unul…
      Iti urez “capturi” bune pe viitor! :)

      • 52 Horatiu Carstea

        Multumesc la fel.:)

  22. 53 Sandu

    SALUT HORATIU…AM PRIMIT SI EU SOLICITAREA, TI-AM TRIMIS UN MAIL CU CE AM EU…..MOMENTAN, SAU PENTRU TOATA VIATA SUNT SAU VOI FI IN FRANTA. SALUTARI CATALIN, O ZI BUNA. PE SITE NU AM AVUT TIMP SA ACTUALIZEZ. SANATATE LA TOTI
    SANDU

  23. 55 Anonim

    sal am 2 aparate foto rusesti zenit unul este dotat cu blit multe altele.sunt de vanzare.

  24. 57 Cristi

    Buna seara,

    O mică rugăminte, dacă se poate. Am un Enermann Heag X Tropical, modelul cu cutie din lemn, dar care ar avea nevoie de mici restaurari. Cunoașteți cumva, din perioada colecționismului Dumneavoastră, pe cineva din București, preferabil, care să facă restaurări de aparate de colecție? Mulțumesc frumos!

    Cristi

  25. 63 Anonim

    am si eu un canon AT-1 BLITZ SI 3 OBIECTIVE NU STIU CUM SUNT PRETURILE E DE COLECTIE

  26. 65 loredana

    eu am un smena8 a fost cumparat inainte de78 din Egipt.cat credeti ca valoreaza acum

    • Smena 8 este un aparat foarte coumun si se gasesc nenumarate in Romania. La preturi poti sa te uiti pe Okazii.ro: http://www.okazii.ro/cautare/smena+8.html
      Vad ca se cere pe el de la 15 lei la 300 lei. Valoarea este data de cat ofera clientul, nu de cat cere vanzatorul.
      Sincer, e un aparat comun din gama de amatori, deci nu are valoare istorica sau utilitara.

  27. 67 Bogdan sabau

    Am un Goed fed 3 cam cat ar cat ar costa?

  28. 76 Bogdan sabau

    A si al meu nu a fost scos din husa . E intr-o stare perfecta

  29. 77 Alex popescu

    Am si eu o smena 8 in stare perfecta .Doar cateva folosiri. E tinut in husa si vrau sa stiu cat poate costa

  30. 79 mada

    buna seara,am si un aparat Leica foarte vechi dar este intr-o stare impecabila si asi vrea sa-l vand dar nu stiu cu cat se vinde acest aparat.cred k este din anul 1921.

    • Aparatul poate avea o oarecare valoare, adica poate ajunge in cazul cel mai fericit chiar la 300 euro. Dar poate fi la fel de bine si 50 sau 100 de euro daca are probleme tehnice
      Asta daca nu e coopie si daca e in stare f. buna. Oricum pretul se decide prin negociere directa cu clientul, valorile “de catalog” sunt doar estimative.
      Eu nu mai cumpar aparate foto.

  31. 81 Anonim

    Buna ziua, sunte-ti interesat sa vindeti colectia?

    • Nu m-am gandit sa vand… Dar cred ca am unele in 2 exemplare si m-as putea lipsi de dubluri.
      Cauti ceva model anume?

      • 83 Anonim

        Nu neaparat, de vreo 2 ani am inceput sa culeg si eu de prin targuri ce am gasit. La inceput le-am luat doar ca parca i-mi parea rau sa le las pe acolo pe jos, si incet a inceput sa prinda putina forma si colectia mea. azi am ajuns la 50 :). Daca aveti timp odata sa-mi trimite-ti o lista cu ce ati dori sa vindeti mi-ar face placere sa ma uit peste ea. Nu caut aparate foarte rare sau scumpe deoarece este o mica pasiune, nu-mi permit sa investesc sume mari.

      • Pai cam asa am facut si eu! Cred ca pe la 40 de bucati m-am oprit… Acum adun alte nebunii de prin piete :)

    • 85 Sandu

      scuze pentru interventie Catalin…..primesc si eu mesajele…..daca esti interesat de aparate, eu stau in Franta unde se gasesc multe aparate….ai mailul meu aici yo3ak@yahoo.com
      multumesc Catalin

      • Multumesc pentru mesaj! Eu am facut trecerea de la aparate la unelte acum cativa ani si simt as alerga dupa doi iepuri daca m-as baga si pe zona de foto. Sti cum e cu cel care alearga dupa doi iepuri: nu prinde nici unul! ;)

    • 87 matei magda

      vand aparat kodak junior 020 daca vaintereseaza va astept cu un raspuns pe mail

  32. 89 Radu

    Salut am un leica 3g cu obiectiv si husa originala daca esti interesat da-mi un mail este in stare perfecta

  33. 91 Anonim

    salutare, eu cumpar aparate foto in continuare, daca aveti ceva de vanzare, trimiteti-mi mail pe : sergiu.photo@yahoo.com , si va raspund cat mai rapid :) multumesc frumos

  34. 92 alexandru

    buna ziua,am si eu un aparat foto baldax noris din 1944 .as vrea sa va intreb daca imi puteti spune un pret estimativ ptr ca pe diferite site-uri l-am gasit la diferente de preturi destul de mari(intre 100 si 300 de euro)

    • Iti dai seama ca nu eu tin la mine in cap lista de preturi oficiala la toate modelele de aparate!
      Practic, pretul il vei stabili cu un cumparator interesat!
      Nu are nici o relevanta daca pretul de piata din SUA este 200 USD! In Romania valoreaza cat iti da cumparatorul pe el!
      Sa zicem ca pretul lui in SUA ar fi 200 USD, daca ai un singur client interesat de el si care ofera max. 50 euro, care este pretul? 200 sau 50? Depinde de tine si de client. Valoarea de start a negocierii poate fi in functie de ce se vinde in Germania, SUA, dar pretul il faci cu cel interesat!

      • 94 alexandru

        ok,va multumesc f mult ptr raspuns.crede-ti ca este o piesa buna ptr a incepe o mica colectie de aparate foto vechi sau ar fi mai bine sa caut un cumparator sa-l vand si sa ma orientez spre alte piese mai interesante si cu o valoare financiara mai mare?

      • Parerea mea este ca nu putem vorbi de colectie ca investitie. Cel putin nu pe chestii tehnice. Cayul artei (pictura in special) este total altceva. E mai mult o conventie ca arta valoreaza.
        Colectioneaza ce-ti place; daca vrei sa investesti alege alta varianta.
        In Romania e si o piata tălâmbă rau! Nici nu gasesti daca vrei sa cumperi, nici nu poti vinde daca vrei sa vinzi! Am cumparat si eu cateva aparate foto acum cativa ani. Cazul tipic era ca daca un aparat era in state 50 USD, aici vanzatorul cerea 100 euro ca, na, sa ma duc in State daca vreau sa cumpar la pretul de acolo. Daca vroiam sa vand cu 100 euro un aparat care se vindea in State cu 150-200 USD, mi se oferea 50 euro cel mult (ce dom’le aici avem banii din State?!). Pe la noi nu sunt cumparatori/colectionari seriosi…
        E doar parerea mea!

  35. 96 alexandru

    aveti dreptate.daca aveti un prieten sau cunoasteti un colectionar serios care doreste sa cumpere, puteti sa-i dat adresa mea de e-mail dtru.alexandru90@yahoo.com .va multumesc si va doresc succes

  36. 97 laurentiu

    salut sunt Laurentiu am un aparat foto din 1960 afga optima compur,made in Germany, in stare buna cam cat ar costa?

    • Pare un model comun… Vad ca se vinde pe ebay.com cu pana in 50 euro. Preturile cele mai comune par a fi sub 20 euro. Deci nu e o avere…

  37. 99 Mihai

    Sunt interesat de aparate foto vechi. Astetpt mail: mihaii.besliu@gmail.com

    • 100 Mihai

      deasemenea ma ocup si cu restaurarea, curatarea, repararea aparatelor foto vechi si a obiectivelor.

  38. 101 emy

    buna intai imi cer iertare pt deranj..si apoi intrebarea:Ar costa ceva un aparat Kodak bantam colorsnap3?arata ff bine nu e zgariat sincer nici nu stiu sa il deschid il avem de la un batranel din Gr si banuiescca si functioneaza?Multumesc

    • Mie imi pare un model entry-level, deci pretul este neglijabil (sub 100 lei cu siguranta). Eu nu mai cumpar aparate foto.

    • 103 Anonim

      Kodak bantam este un aparat produs la inceputul anilor 40 in serie foarte mare,pretul pe ebay variaza intre 5€ si 35€,functie de starea lui,deci domnul Catalin are dreptate,sub 100 ron.
      Daca doriti sa-l vindeti va rog sa ma anuntati.
      Multumesc.

  39. 104 emy

    hehe acu’daca ati zis…eu o sa cer maximum deci 100 Ron pot sa va trimit poze cum arata daca chiar sunteti interesat emmaierima@yahoo.com ”nu-mi sta in coaste” dar parca altfel s-ar simti langa niste prieteni:)

  40. 105 Paul

    Imi cer scuze pentru deranj, am dat intamplator de blogul dvs. si am o mare rugaminte, caut 4-5 aparate SLR kit cu obiectiv fix cu exponometru functional pentru a asigura material didactic pentru un curs. Pe okazii, vanzatorii de acolo bat campii cu preturile si vreau sa va intreb daca mai exista si alte surse de achizitie in afara de fotomagazin.ro si okazii.ro pentru aparate pe film, ori sa ma indrept catre ebay? Va multumesc anticipat.

    • Cel mai bine este pe ebay.de (germania) sau ebay.co.uk (anglia). Preturile la aparate sunt mici iar transportul decent. La ei sunt multe aparate pe piata si pretul este mic. La noi sunt putine si fiecare crede ca al lui valoreaza o avere.
      Succes!

    • 107 Sandu

      salut, scuze de interventie, Paul, te pot ajuta eu, acum stau in Franta, se gasesc aici f multe aparate, multe defecte….daa vrei o lista, rog mail la yo3ak@yahoo.com, cu mumtumiri Catalin pentru gazduire mesaje
      Sandu

  41. Buna ziua. Aveti cumva cartile tehnice ale aparatelor colectionate de Dvs? Vreau sa pun la mine pe site, manual gratuite pentru gadgeturi de colectie. http://www.gadget-magazin.ro/content/10-gadgeturi-de-colectie

  42. 110 alex

    Buna ziua. Am dat peste un Plaubel Makinette din 1931 .. imi poti spune cam ce pret are? e in stare buna, complet

    • Nu stiu ce pret are. Nu eu tin preturile :)
      Pretul difera extrem de mult in functie de starea aparatului. Acelasi tip de aparat poata sa faca 5 euro sau 500 euro.
      Trimite-mi poze.

    • 115 Mihai

      As fi eu interesat de aparat…

      • 116 alex

        dami adresa de email sa iti trimit poza

      • Plaubel Makinette e un aparat relativ rar.
        Daca ai fi in Germania si aparatul ar fi functional si cu burduful fara pierdere de lumina ai putea lua pe el pana in 500 euro.
        In Romania, daca aparatul e functional si fara pierdere de lumina zic ca 300 de euro e un pret bun pe care l-ai putea obtine teoretic. Asta depinde de clientii care mai sunt pe la noi, desigur. E destul de irelevant pretul intrinsec al produsului. Conteaza si unde esti, cati clienti ai. Faptul ca esti din Romania scade mult din valoarea produsului pe piata vestica. E valabil si pentru mine. Intr-un timp am incercat sa vand dalti Narex in UK, pe eBay.co.uk. Dalta pe care eu incercam sa o vand cu 5 GBP + 3 GBP transportul, la magazinele englezesti costa 9 GBP + 1.5 GBP transportul. Nu am vandut nici una! :) La set de 6 bucati era si mai avantajos de la mine, dar am inteles ca nici un englez nu ar cumpara din estul europei nici pentru 40% castig la pret !

      • 118 alex

        Multumesc de informatii daca cumva auzi pe cineva de acest aparat foto te rog sa il indrumi catre mine.

  43. 119 Radu

    Mare dreptate aveti, romanul s-a nascut colectionar si cunoscator de aparate foto. Prefer sa cumpar de pe ebay decat de la romani care cer sume astronomice ca stiu ei ce valoare au in casa, aparatul e defect sau i-au scos macar 2-3 surubele ca poate le va trebui la ceva. O bursa a aparatelor foto ar fi binevenita.

    • Exact! Zilele trecute m-a contactat cineva sa-mi vanda o nicovala (!) veche. Pretul… 1300 euro negociabil ! Pe site-urile din Vest asa ceva se vinde cu 80-100 de euro. :)

      • 121 Radu

        Măcar nicovala nu avea șuruburi lipsă. Dar există și excepții: azi un fost fotograf a preferat să îmi vândă mie un Praktica Super TL1000 la un preț mai mic decât cel oferit de un alt cumpărător numai pentru că nu am întrebat cîți megapixeli are :) .

      • :) Am fost in situatii asemanatoare, in ambele ipostaze!

    • 123 Horatiu

      Aveti dreptate,orice Roman care gaseste un aparat defect,ruginit,dar vechi,se gandeste ca s-a imbogatit,de multe ori,ofertele de pe web-ul romanesc,sunt duble,triple sau nu au nicio legatura cu realitatea…

  44. 124 Gabriel

    Pai exista o bursa online pentru pretul aparatelor.
    Cautati pe google : model aparat price guide si aveti acolo graficul.
    de ex: “Canon canonet 28 price guide”


Lasă un răspuns

