Pasărica din lemn de cedru

06Sep12

Băieţelul meu de 2 anişori a avut din totdeauna o relaţie specială cu pasărelele din faţa blocului şi nu numai! Ele îl linişteau când era bebeluş şi avea colici; îl intrigau dimineţile cu ciripitul lor; îl provoacă zilnic să le prindă la ieşirile prin cartier…

Aşa că, o păsărică din lemn mi-a părut un proiect frumos şi suficient de simplu ca să-l duc la bun sfârşit în timpul somnului de dupămasă al lui Matei.

Căutând pe Internet am găsit această pagină care mi-a dat imboldul şi inspiraţia necesare să mă apuc de lucru: http://100birds.mischel.com/bird-index/

Folosind o daltă Narex de 20 mm şi hartie abrazivă cu granulaţiile 120, 240, 400, iată ce păsărică am scos din bucata de cedru roşu (Juniperus virginiana):

Lemnul de cedru este dens, uşor şi are miez roşiatic şi alburn deschis la culoare

Între momentul finalizării ei şi momentul sedinţei foto, păsărica a ciocănit fest cu capul de dulapuri, ca o veritabilă ciocanitoare! :)

Finisarea am făcut-o cu “Ceară tare pentru podele” de la Kreidezeit (reprezentat în Romania de Naturalpaint srl). Această formulă conţine, pe lângă ceara de albine şi de carnauba, ulei de in, care scoate în evidenţă textura lemnului. Ca toate produsele Kreidezeit, ceara pe care am folosit-0 este fabricată doar din ingrediente naturale!

Cert este ca Matei s-a bucurat de ea şi nu poate fi justificare mai bună a celor 4 ore petrecute pentru a o realiza!

11 Responses to “Pasărica din lemn de cedru”

  1. 1 Eugen

    Felicitari ,foarte reusita pasarica.Eugen

    • Multumesc! Abia mai apuc sa prind cate 1-2 ore de delectare cu lemnul! Iar lemnul de Cedru Rosu este absolut superb de lucrat si miroase demential!

      • 3 Yuti

        Super ideea!!! Imi place mult culoarea lemnului…

        • Insusi Yuti imi viziteaza blogul!? ;)
          Lemnul de Cedru Rosu e favoritul meu. E lemn de conifer, dar e mai dens ca bradul si miroase deosebit!

  2. cel mai frumos cadou pentru un copil, chiar daca dureaza ….o zi.fetele mele mereu ma intreaba :tati ati trebuie lemnul asta mic? si le dau bucatele mici.peste o ora vad lemnele pe la papusi iar peste o zi aruncate pe jos in casa.asta e asa-s copii din ziua de azi se plictisesc repede de un lucru,dar e fantastic momentul cand primeste acel lucru,le lucesc ochii de bucurie

  3. E extraordinar de frumoasa!
    Ai, se pare, o relatie aparte cu lemnul.

  4. 9 Laura

    Buna ziua. Pentru jucării care pot fi băgate in gura de către copii, este buna ceara tare pentru podele, despre care mentionati in articol, sau recomandări altceva?


Lasă un răspuns

