Vintage Brass Machinist Level | Nivelă de mecanic din bronz

06Apr09

   Another nice little piece I found at the Flea Market is this vintage brass level (machinist type). It is unmarked but it looks very authentic to me. It is made of solid brass and seems to be relatively old considering the degree of surface oxidation.

   A nice feature is the adjustment screw (right side in the image). The level is fully functional!

   My question is whether or not to polish it to a nice gloss!? Of course, by polishing, all the patina will be irremediably lost. It’s hard to decide! Any suggestion is welcome!

 

   O altă piesă interesantă pe care am găsit-o în piaţa de vechituri este această veche nivelă din bronz (nivelă de mecanic). Nu este marcată dar îmi arată foarte autentică. Este făcută din bronz masiv şi pare a fi relativ veche după gradul de oxidare al suprafeţei.

   O trasătură interesantă este prezenţa unui şurub de ajustare (în partea dreaptă a imaginii). Nivela este complet funcţională!

   Întrebarea pe care mi-o pun acum este daca să lustruiesc nivela sau nu!? Desigur, prin lustruire, patina timpului va fi iremediabil pierdută! Mi-e greu să decid cum voi proceda! Orice sugestie este binevenită!

 

Vintage Brass Machinist Level

Vintage Brass Machinist Level



2 Responses to “Vintage Brass Machinist Level | Nivelă de mecanic din bronz”

  1. 1 Eugen

    eu daca as avea-o nu as lustrui-o…acum vreo doua saptamani am intrat intr-un anticariat si avea una asemanatoare dar nu identica.Nu am cumparat-o ptr ca imi ceruse un pret care mi se paruse destul de ridicat,cu toate ca asa ceva nu se vor mai fabrica.
    Las-o asa cum se afla…lustruimd-o o faci sa-si piarda autenticitatea si patina pe care o are…


Lasă un răspuns

