Weird Fact Worth to be Mentioned | Fapt divers ce merită menţionat

06Apr09

  Few minutes ago I was googling my name: „Catalin Sorescu”…  On the 9th position in Google search results page there is a  Web page (http://quotes.prolix.nu/Humanity/)  containing famous quotes on „Humanity” theme. I was astonished to find my name next to the ones of the greatest people ever lived: A. Lincoln, A. Einstein, A. Huxley, C.S. Lewis, Confucius, F. Kafka, Oscar Wilde, Voltaire etc. Not to forget the well known: Anonimous, Unkonwn, A Paralyzed Japanese Painter, Winnie The Pooh!

   I was trying to remember the situation that led to this weird fact… The only possible case happened, maybe, 6 years ago when I got a link to a Web page where ANYBODY can enter his own quotes. I believe I have entered something as a test and then forgot that site completely. And now I’m on the same page with Einstein and Voltaire! Is that simple!🙂


 

   Acum câteva minute am google-uit după numele meu: „Catalin Sorescu”… Pe a 9-a poziţie în pagina de rezultate din Google am găsit o pagină Web (http://quotes.prolix.nu/Humanity/) ce conţine citate celebre pe tema „Umanitate”. Am fost foarte uimit să-mi găsesc numele printre cele ale unora dintre cei mai mari oameni care au trăit vreodată: A. Lincoln, A. Einstein, A. Huxley, C.S. Lewis, Confucius, F. Kafka, Oscar Wilde, Voltaire etc. Nu vreau să-i uit pe foarte cunoscuţii: Anonim, Necunoscut, Un Pictor Japonez Paralizat, Winnie The Pooh! 

   Am încercat să-mi amintesc cărei situaţii i-aş putea datora aceast lucru… Singurul caz posibil s-a petrecut, probabil, acum vreo 6 ani când am primit de la un prieten un link spre o pagina Web în care ORICINE putea să-şi introducă propriile citate. Cred că am introdus ceva de test iar apoi am uitat complet acel site. Şi acum, iată-ma pe aceiasi pagina cu Einstein şi Voltaire! E aşa de simplu!🙂



One Response to “Weird Fact Worth to be Mentioned | Fapt divers ce merită menţionat”

  1. 1 the brother in law

    salut,

    da-mi site-ul ! sa vad ce ai debitat !!


Lasă un răspuns

