Mega-ofertă Vodafone

13Apr09

   Astăzi, pe când treceam prin faţa unui magazin Vodafone, am văzut o ofertă ce mi s-a părut formidabilă: dacă îţi faci abonament pe 2 ani la internet mobil poţi cumpăra un laptop începând de la 99 euro. Wow, mi-am zis, şi am intrat în magazin să cer mai multe detalii… Nici în faţa magazinului şi nici în magazin nu era nici ţipenie de client darămite vreo coadă de clienţi nerăbdători să pună mâna pe aşa o ofertă! Ceva nu părea în regulă! În magazin, vânzătoarea mi-a înmanat un pliant promoţional ce detalia respectiva ofertă. Mai întâi se prezentau variantele obişnuite, nepromoţionale. De exemplu, ţi-ai putea face un abonament de internet mobil cu viteza de 3.6 Mbps la 13.09 euro/lună. Sau ţi-ai putea cumpăra un laptop Vodafone Log’n’Go 160 la 439 euro. Sau, în cazul în care le vrei pe amandoua (internet mobil + laptop) primeşti un un discount de 70 euro din preţul laptopului cu condiţia să-ţi faci un abonament pe 2 ani la internet mobil. Chiar nu e rău deloc: cu 683.16 euro în total, ai laptop şi internet mobil timp de 2 ani (24 x 13.09 euro + 439 euro – 70 euro = 683.16 euro)!

   Dar stai, asta nu e totul! Urmează oferta excepţională Vodafone: dacă plăteşti un abonament de 35.70 euro/lună timp de 2 ani vei primi laptopul la incredibilul preţ de 99 euro. Absolut de neimaginat aşa ofertă! Vreau şi eu unul! Sau chiar mai multe: pentru nevastă, pentru frate-meu, văru-meu etc. Dar de ce oare n-o fi coda la aşa ofertă?! Probabil că s-au terminat laptopurile, îmi zic! 😦 Precipitat, întreb vânzătoarea dacă au laptopuri la oferta cu 99 euro şi, conform sumbrelor aşteptări îmi spune că nu au, dar să încerc la unul dintre magazinele mari Vodafone (eram într-un mic chioşc din incinta super-marketului Kaufland). În acel moment mi-a mai scăzut din euforie… Mi-am zis că, probabil, e o ofertă fictivă, sau că or fi fost doar câteva laptopuri care s-au dat rapid şi tradiţional (că tot e Paştele) „pe sub mână”, că lucrurile minunate sunt rare, durează puţin şi, în nici un caz, nu te îmbie cu litere de-o schioapă în vitrinele magazinelor.

   În acel moment am zis că trebuie să calculez ce ofertă magnifică am pierdut şi am început să socotesc în cap: 24 x 35.70 euro + 99 = 955.80 euro !!!

  Ceva nu e OK! Care e oferta? Cum adica să platesti mult mai mult pentru o ofertă decât ai plăti pentru acelaşi lucru în condiţii normale! O fi inebunit lupul! As fi curios cate laptopuri s-au dat la această mega-ofertă numa’ buna de Cascadorii Râsului. 🙂

P.S.: Bănuiesc că „băieţii inventivi” de la Vodafone s-or fi gândit la un fel de vânzare în rate (mascată) a laptopurilor, caz în care o mica-mare dobânda nu ar strica. Ce calcul de doua parale! 

Iată si pliantul cu oferta:

 

Oferta Vodafone

Oferta Vodafone

No Responses Yet to “Mega-ofertă Vodafone”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

