Cadou de ziua mea – balanţă de buzunar

12Ian10

Cu ocazia zilelor onomastice obişnuim să facem şi să ni se facă diverse cadouri. Printre cele mai comune daruri sunt cele vestimentare (cămăsi, plovere, tricouri etc) sau articole de lux (bijuterii, parfumuri etc). De cele mai multe ori când primesc un astfel de cadou, pe lângă faptul că nu-mi place, nici nu mi se potriveşte, iar penibilul simulării bucuriei este  proporţional cu preţul cadoului. Astfel că, în fiecare an înainte de ziua mea, îmi rog prietenii să nu-mi mai aducă cadouri sau, măcar, ca acestea să nu depăşească nivelul simbolic. Până acum nu au avut succes aceste rugăminţi!😦

La ultima aniversare, însă, un cadou primit de la un bun prieten m-a uimit şi bucurat. Fără să fie deloc simbolic ca preţ (fapt ce-l descurajez cu vehemenţă), acest cadou a ieşit din tiparul „haine-bijuterii-parfumuri”: este vorba de o mică şi veche balanţă de buzunar, cumpărată de la un anticariat:

Balanţa vine într-o cutie din lemn compartimentată, de vreo 18 cm lungime. Are toate greutăţile, o linguriţă-pensetă din alamă şi braţul cu cele două cupe. Fiecare dintre componente are propriul locaş, frumos scobit în lemnul masiv.

Mulţumesc Dan!



4 Responses to “Cadou de ziua mea – balanţă de buzunar”

  1. 1 emil b

    La multi ani !
    Ai perfecta dreptate cu cadourile, la intrebarile de genul „ce vrei de ziua ta ” raspund in functie de persoana: un ceas, un cutit dar de obicei primesc cum ai zis foarte bine mai sus desii as prefera o simpla urare dar din suflet😦

    • 2 catalinsorescu

      Sensibil subiect ăsta cu cadourile!🙂
      Cu câteva zile înate de ziua mea o mai surprind pe nevastă-mea şuşotind pe ascuns la telefon cu prieteni care o întreabă ce să-mi ia… Oricum nu nimeresc!🙂
      Iar eu mă bucur oricum dacă mă vizitează, nu dacă-mi aduc ceva!


Lasă un răspuns

