Au venit pietrele belgiene pentru ascuţit !

23Feb10

Tocmai am ridicat de la poşta primul lot de pietre belgiene pentru ascuţit.  Sunt 10 pietre: 4 bucăţi gri-albastre, 4 bucăţi galbene „standard” şi 2 bucăţi galbene „selected” (303 şi 304):

Pietrele belgiene, de toate pentru toţi

Le-am imortalizat în mare grabă, înainte să le împachetez pentru a-şi întâlni stăpânii.  Sper să-i slujească ani buni de acum încolo!

O să revin cât de curand cu un articol informativ despre pietrele belgiene, probabil unice in lume!



15 Responses to “Au venit pietrele belgiene pentru ascuţit !”

  1. 1 matei campan

    faine!
    dar si „arkansasul” e unic in lume…
    belgienelor stiu ca li se spune „Rols-Royce”-ul pietrelor de ascutit.

  2. 2 emil b

    SI dupa cele folosesc sa nu uite cine a pus umarul la procurarea lor😉 dar uneori multumirile vin tare greu

  3. 3 Morosanul

    Foarte frumoase !
    Sint curios din ce material e stratul acela de pe fata opusa pietrei.
    Am vazut pe situl german ca sint si variante cu 2 feţe, cu pietre de granulatii diferite.

  4. 5 Morosanul

    Toate aceste pietre se folosesc cu apa, drept zic _

  5. 7 Dieter

    intre timp piatra 203 a intrat in posesia mea, si trebuie sa zic ca sint incintat de ea. Este o cu totul alta senzatie sa lucrez cu ea decit cu pietre sintetice!

    • 8 catalinsorescu

      Cat de curand o sa fac un review pietrei galbene belgiene… O sa o pun la lucru comparativ cu o piatra Arkansas si cu una japoneza.

  6. 9 Morosanul

    Te rugam sa mai pui cate o poza cand primesti transporturile, ne mai bucuram ochiul.
    Eu le-am aratat colegilor – care sint pe dinafara – si au zis ca sint tare frumoase🙂

    • 10 catalinsorescu

      Saptamana asta fac o noua comanda de pietre asa ca or sa urmeze si alte poze cam in 2 saptamani🙂 De data asta comand si cateva pietre mai mari 150×40 mm, galbene, „selected”… Deocamdata nu-mi permit sa tin stoc de pietre, dar poate in viitorul nu foarte indepartat o sa aduc mai multe decat cele comandate…

  7. 11 cipone

    303-ul a ajuns la mine. Super piatra. Opinel-ul era brici in cca 10 minute de mesterit. Fiarele din bucatarie mi-au scos sufletul (erau prea mari si doar Catalin mi-a spus sa iau o piatra mai mare). Peste toate, sunt incantat de piatra galbuie. Multumesc domnule Catalin.

  8. 13 Cristian

    Salut,am vazut ca esti importator al pietrelor de ascutit,ai putea sa imi trimiti o oferta pe mail-ul meu? Multumesc,Cristian

  9. 14 miron rotaru

    Buna ziua,ma intereseaza si pe mine o oferta de pret pentru pietrele pe care le ai. Multumesc Miron

    • 15 catalinsorescu

      Salut Miron,

      In exact acest moment nu am nici o piatra belgiana pe stoc. Ieri am facut o noua comanda si or sa-mi vina vreo 15 pietre cam in 2 saptamani. O sa le postez la mine pe blog cu preturi si poze.
      Uita-te pe acest site: http://www.belgischerbrocken.de/ si ityi aduc orice piatra de acolo la exact pretul respectiv.
      De ex. daca o piatra costa 20 euro pe site-ul german tu vei plati 86 lei + 8 lei transportul de la Timisoara pana la tine.


Lasă un răspuns

