DIY: montare parchet triplu-stratificat

24Feb10

De când cu scrisul pe blog, am meşterit din ce în ce mai puţin… Încerc să dau vina pe iarna lungă, dar poate e doar un pretext…

Ca să nu-mi pierd îndemânarea, zilele trecute m-am apucat de unul singur să-mi montez parchet din lemn triplu stratificat într-una din camere. Parchetul, marca Karelia, este din lemn de Merbau şi este sponsorizare integrală de la cumnatul meu din Cluj,  Ionuţ Dobra (www.stil-art.ro). Am folosit adeziv poliuretanic monocomponent „Monoparquet” luat de la Ecolemn Timisoara (Centrul Comercial Galeria 1, etaj1, www.ecolemn.ro).

Am făcut în grabă o poză, cu mâinile încă murdare de adeziv:

Parchetul montat şi cele câteva unelte pe care le-am folosit

Pe temerarii doritori să-şi monteze singuri parchetul îi sfătuiesc să-şi tocmească un ajutor, dacă nu cumva au 3 mâini! Mie tare mi-a lipsit o mână, două în plus!

13 Responses to “DIY: montare parchet triplu-stratificat”

  1. 1 KenZen

    Supertare.Nu stiu cum apuci sa faci atatea!(mobila,poze,montat,parchet,lucru…)

    • 2 catalinsorescu

      Am un mic secret: le fac prost pe toate ! 😉

      • 3 emil b

        in poze nu se vede, arata bine

        • 4 catalinsorescu

          Nu sunt foarte mulţumit deoarece şapa nu era atât de plana cât aş fi dorit…

  2. 5 lynx

    modifica linku cu sponsorizrea ca nu duce unde trebe.

    • 6 catalinsorescu

      e doar temporar offline site-ul…

      • 7 rasebo

        lynx are dreptate, două link-uri chiar nu duc unde trebuie.

        „www.ecolemn.ro” se duce la „https://csorescu.wordpress.com/2010/02/24/diy-montare-parchet-triplu-stratificat/www.ecolemn.ro”

        „www.stil-art.ro” duce la „https://csorescu.wordpress.com/2010/02/24/diy-montare-parchet-triplu-stratificat/www.stil-art.ro”

        • 8 catalinsorescu

          Va multumesc ca mi-ati semnalat! Am rezolvat! Problema era din cauza ca nu era pus „http://” in fata acelor link-uri si WordPress le interpreta relativ la pagina curenta.

  3. 9 grassu100

    fain parchet!
    aceasta variatiune are lamba si uluc? cat e de gros? ca de placaj luminat is satul!( pardon, cica parchet luminat)
    hai sa zic ceva legat de sapa: in portiunile cu denivelari poti folosi o piatra de polizor, chiar shi sparta, pe post de rascheta. dar manual, ca asta e!

    • E parchet din lemn triplu-stratificat (2x brad, 1x merbau 4mm) produs de firma Karelia. In total are vreo 14 mm grosime si are imbinari lamba si uluc. Sapa avea denivelari pe zone mari, nu varfuri ci dealuri si vai ample 🙂

  4. 11 poghirca zoia cornelia ana

    doresc detalii despre montarea parchetului pentru a le oferii mesterului care nu a mai montat acest tip de parchet.

    • Daca mesterul nu stie sa monteze parchetul, mai bine schimba-l! Daca e chiar sotul si nu poate fi schimbat, cereti informatii la magazinul de la care ati cumparat materialele! Totul depinde mult de tipul de imbinare intre lamele, de adezivul pe care il aveti, de starea sapei (planeitate, umiditate etc).

  5. 13 Mike B

    Numarul de maini e foarte important, cum am constatat cand montam parchet laminat (peste parchet de lemn masiv – poate parea un nonsens, dar nu este cand lemnul a fost mancat de cari). Daca aveam la indemana vreo 4 perechi de maini, si extensiile necesare (urechi, genunchi etc.) terminam in cateva ore, le dadeam click ca la gaming. Dar cum voluntarii erau trecuti de prima tinerete, ba chiar si de a treia, a trebuit sa fiu singur in toate locurile. Karma, neh?


Lasă un răspuns

