Dălţi de sculptură Narex

12Mar10

Tocmai am mai făcut câteva poze unor dălţi de sculptură Narex, pe care le am spre vânzare. Dacă tot am făcut pozele (pentru un potenţial client), o să le pun şi aici, pe blog:

Set de 6 dălţi mici, cu măner de ţinut în palmă

Aceleaşi 6 dălţi de mai sus

Set de cuţite de cioplit în cutie din lemn

Set de 8 dălţi Narex, clasa EXTRA

Dălţi Narex înguste (4 si 8 mm lăţime), clasa PROFI

8 dălţi Narex cu lăţimi de 8 mm, clasa PROFI

7 dălţi Narex cu lăţimi de 4mm, clasa PROFI

Dălţile de sculptura Narex, clasa PROFI, rivalizează de pe pozitie de egalitate (atât ca materiale folosite cât şi ca finisaj) cu orice alte dălti de sculptură profesionale, fie ele Pfeil, Henry Taylor, Robert Sorby, Ashley Iles, Addis, Stubai, Two Cherries, Kirschen etc ! Trebuie să fac o poză comparativă, că am dălţi din toate variantele enumerate mai sus ! 😉

116 Responses to “Dălţi de sculptură Narex”

  1. 1 Marian

    Interesant. De ceva timp am inceput sa manufacturez diverse lucruri si eu putand spune ca e un sentiment deosebit, chiar daca se pot obseva defecte, asimetrii, finisaje stangace. Ceea ce vreau sa spun e ca o scula buna face diferenta, chiar daca am prea putine din pacate. Sper sa ma stabilizez financiar cat de curand si sa pot cumpara ceva pietre de ascutit.

    • 2 catalinsorescu

      Multa lume se concentreaza doar pe scula in sine… O unealta taietoare care nu este ascutita bine, nu are nici o valoare practiaca, oricat de buna ar fi scula in sine! iar ascutitul este o arta in sine care trebuie neaparat stapanita ca sa poti folosi uneltele de care dispui ! As merge chiar mai departe si as spune ca intre o unealta de slaba calitate dar bine preparata (ascutita, tunata) si un de calitate dar ne ascutita as prefera-o pe prima! Bineninteles, daca nu as avea cu ce sa o ascut pe ce-a de-a doua…

      • 3 aurel

        bravo…totul este ascutirea si priceperea….poti face foarte multe doar cu o simpla dalta dreapta.

  2. 4 Daniel

    Nu ne poti face un tutorial in care sa explici tehnica(i) de ascutire ? Cred ca ar fi foarte util un astfel de ghid.

    • 5 catalinsorescu

      La un moment dat o sa fac si asa ceva dar nu stiu cand… Am asa de multe planuri si asa de putin timp 😦

  3. 6 gabriel

    cat ar costa setul de 15

    • 7 catalinsorescu

      Seturi complete de 15 bucati am adus doar 3 dar, intre timp, am mai dat din ele si mai am doar urmatoarele tipuri de dalti Narex PROFI: 8261 (8mm – 68 lei), 8262 (4mm – 68 lei), 8262 (8mm – 86 lei), 8265 (4mm – 68 lei), 8267 (4mm – 68 lei), 8267 (8mm – 86 lei). Preturile includ TVA. Toate 6 de mai sus costa 444 lei cu tot cu TVA. In afara de dalti de sculptura Narex am si ceva dalti de sculptura H. Taylor, Pfeil, Ashley Iles. Am inceput sa le postez pe pagina „for sale”: https://csorescu.wordpress.com/for-sale/. Daca te intereseaza ceva anume, nu ezita sa-mi spui si poate gasesc prin cutia cu dalti…

  4. 8 Ciprian

    Buna. M-ar interesa pe mine cele sase dalti de tinut in mana. Cu conditia sa fie cele mai mici dalti pe care le aveti „in stoc”. SI mai am cateva intrebari, pe care, o sa le adresez pe mail, pe viitor. O seara placuta.

    • 9 marius

      buna cine este interesat de dalti este rugata sa ma sune k eu sunt producatorul daltilor de scluptura

      • Eu incep sa devin confuz: tot apar nume noi in scena (Mitica Iosup, Vasile Iosup, Ciprian Iosup, Marius Mutea)… Cine face daltile?
        De asemenea vreau sa fc o clarificare: acesta este blogul meu personal, nu un site de mica publicitate! Cine doreste sa vanda ceva trebuie sa ia legatura cu mine! Mesajele de reclama nu vor fi afisate!

      • 11 Popoaia Viorel

        Ma intereseaza daltile in forma de v ( gaifsus) de la mic la mare , pret si durata ptr. livrare !!!!

  5. 13 Daniel Vladut ILIE

    Buna seara Cataline.Numele meu este Daniel.Am putea face o colaborare in domeniul daltilor de sculptura si a sculelor pentru sculptura? Pot face rost si de cutite de tot felul.Am vazut la tine pe site lume interesata de diferite cutite.Eu locuiesc in Germania si as fii foarte bucuros sa putem colabora si extinde afacerea.Am marea pasiune de a sculpta si nu numai.Astept un raspuns de la tine.O seara cat mai frumoasa.Cu respect Daniel

  6. 17 daniel

    buna seara.ma numesc daniel si as avea si eu o intrebare!ce pret au primele 5 daltii de la dreapta la stanga din poza acea cu „8 dălţi Narex cu lăţimi de 8 mm, clasa PROFI” as dori sa cumpar!astept un raspuns….multumesc.Sarbatori Fericite!

  7. 19 Daniel Vladut ILIE

    Sfanta sarbatoare a Craciunului sa va calauzesca pasii spre calea credintei, impacarii si implinirii. Fie ca nasterea Domnului sa va lumineze casa. Craciun fericit! La multi ani! Cred ca mesajul cu cele 5 dalti erau ptr alt Daniel.Merci ptr informatii,si iti mai scriu eu.Craciun fericit ! Sarbatori fericite,pline de impliniri si realizari ! Noul An 2011 cu sanatate si fericire!

  8. 21 alexutza99

    http://alexandraboncea.blogspot.com/
    acesta este blogul meu

    DRAGA CATALIN,
    am 13 ani si vazut ca,mai sus ai expus niste dalti.Vezi tu,mie imi place sa fiu mineralog,iar pentru curatarea pietrelor am nevoie de dalti,pe care eu nu le am.Ma poti contacta pe blogul meu sau,mai sigur,pe adresa mea de mess.

    • Draga Alexandra, te felicit pentru ca esti o tanara normala care are si alte pasiuni in afara de mersul la Mall ! Vorbim pe mail despre dalti!

  9. 23 daniel

    Salut Catalin!Am intrat pe siteul de la narex pe care mi lai dat si am vazut acolo un set de 12 daltii,ce pret are setul respectiv?…..as vrea sa stiu din ce materiale sunt facute si daca sunt ascutite?…..multumesc!

  10. 27 Anonim

    super dalti.as vrea si eu sa cumpar una.se poate?

  11. 29 Valera Dobrovicianu

    Mă int

  12. 30 daniel

    salut imi poti zike pretul la dalta asta cu codu 8268 08 de 8 mm latime

  13. 34 Andrei

    Salut! Imi place f mult sculptura dar nu am practicat o niciodata! Te rog sa imi recomanzi cateva piese cu care as putea incepe treaba

  14. 36 dany

    Buna!As dori sa cumpar dalta in ”V” cu latimea de 4 mm(826804).Cat costa?

  15. 38 dany

    Cum fac comanda,ce trebuie sa fac?

  16. 40 Gili

    Salut. Eu as dori sa sculptez ceva in marmura. Sunt bune daltile prezentate aici ptr. asa ceva? Daca nu, imi poti da un sfat unde gasesc dalti ptr. marmura? Merci

  17. 42 daniel

    Salut Catalin!as dori sa cumpar dalta ”v” de 4 mm cu codul(826804)

  18. 44 daniel

    Am inteles…Atunci o sa te mai caut la sfarsitul lui februarie pentru comanda…Multumesc!

  19. 46 Shaka

    cutit narex de sculptat le vinzi si separat ? il vreau doar pe cel principal al 2 de sus din poza. Pret ?

  20. Vreau sa-mi sculptez patul de la arma de vanatoare, dar pentru asta trebuie sa achizitionez un set complet de micro-dalti-cutite pentru lemn. Recomandati-mi cel mai bun si ieftin set pe cafeneaua.politica@gmail.com ..

    Multumiri!

    SorinP.

  21. 50 Mihai G.

    Bună seara! Aș dori să știu și eu, cât costă setul de cuțite de cioplit, cel în cutie de lemn. Mulțumesc frumos anticipat! Cu stimă, Mihai.

    • Acum astept sa vina lista de preturi pe 2012… Anul trecut costau in jur de 260 lei. Acum o fi tot pe acolo, poate 10 lei in plus din cauza cursului euro/leu.

      • 52 Mihai G.

        Ok, aștept un răspuns concret, după ce vă va sosi lista de prețuri pt anul în curs. Mulțumesc pt amabilitate! Mihai G.

  22. 54 SorinPLATON

    Si totusi .. cat cost setul de 15 Narex PROFI cu marimi 2-4 mm (preferabil 3) ?

    • Pretul daltilor Narex este la bucata. Probabil ca nu aveti nevoie de 15 bucati ci doar de 6 sau 9 sau 12…
      De aici va puteti alege exact modelele care va sunt necesare si va fac un pret pentru ele, cate ar fi:
      http://proe.cz/narexby2/?Lang=EN&c=narexby_794
      Pretul difera de la o dalta la alta. In general Narex merg pe latimile 4, 8, 12, 16 … mm

      • 8241 12
        8266 04
        8261 04
        8242 13
        8243 14
        8245 14
        8225 10
        8262 04
        8296 04
        8291 04
        8996

        • 8225 10 – 59 lei
          8241 12 – 79 lei
          8242 13 – 79 lei
          8243 14 – 79 lei
          8245 14 – 79 lei
          8261 04 – 79 lei
          8262 04 – 79 lei
          8266 04 – 79 lei
          8291 04 – 97 lei
          8296 04 – 97 lei
          8996 – 89 lei
          –––––
          Total: 895 lei si transport gratis

  23. M-ar interesa ce dalti aveti sau seturi pe latimi foarte mici – 3, maxim 4mm diverse forme – vreau sa le folosesc la finisarea unor suduri in mase plastice… Multumesc!

  24. 60 ecaterina

    SALUT,
    m-ar interesa setul de 8 dalti Narex clasa Extra, poti sa-mi trimiti oferta si datele tale de contact

  25. 62 Anonim

    gorongea florin ma intereseaza un set de dalti dar cele de pe sait sunt normale as vrea un set de modelat pentru lemn model vechi cu o suta de bucati mersi

    • Daltile de sculptura profesionale din vest sunt relativ scumpe si se vand la bucata. Seturile de 100 de dalti erau la moda pe vremea cand erau facute de tigani… Asa le si zicea: „dalti tiganesti”… Un set profesional de 100 de dalti trece bine de 100 milioane lei (10.000 lei noi).
      Un sculptor face treaba foarte buna cu 12 dalti. 24 de dalti e chiar lux!

  26. 64 Marius Refec

    Salut, ma intereseaza 2 dalti narex ptr sculptura in manere de linguri de lemn (U si V), cred ca 8mm. ai pe stoc ? multumesc anticipat

  27. 68 Cristian Stefan Pop

    CRISTIAN . RO – sunt interesat de gaifus-uri inalte ( 20 – 30 mm) . Rog oferta – plata RAMBURS. Rog , specificati CRISTIAN.RO . Multumesc anticipat

    • Salut Cristian.Ro!
      Din pacate Narex nu face dalti in V (gaifus) mai inalte de 12 mm:
      http://proe.cz/narexby2/?c=narexby_753
      Materialul din ele este foarte bun. Este un otel de scule modificat prin adaugare de Siliciu si Crom pentru o retentie mai buna a taisului. Ca otel sunt mai bune ca cele de la Pferd (dupa parerea mea si a inca doi clienti care le-au testat in paralel).

  28. 70 Anonim

    de unde se poate de procurat aceste seturi

  29. 72 Anonim

    sint interesat de un set de cutite cum sa fac potilua legatura cu mine

    • Tocmai ai luat legatura cu mine! 🙂
      Daca preferi poti sa ma suni (0724 288 362), dar cel mai bine este sa-mi scri mail (gasesti adresa mea in dreapta-sus a site-ului).

  30. salut doresc niste dalte pentru a sculpta intr-un copac. As vrea sa stiu preturile pe ele, ce calitate prezinta si ce adresa de magazin din bucuresti ai, sau unde pot da de tine in afara de ocazii, si alte link-uri. pentru a-mi trimite detaliile la ce ti-am cerut: pret, calitate, adresa trimite pe mail. Sunt serios in ce ti-am scris. Nu caut sa glumesc sau sa-mi pierd vremea. Am nevoie de aceste unelte. Multumesc de intelegere. la revedere

  31. 78 Anonim

    cat costa un set de dalti

  32. 80 Bogdan

    salut,
    as fi foarte interesat de setul de cutite narex, acelea in cutie, mai poti aduce si daca da la ce preturi?.
    mersi mult

  33. 82 lobontiu

    ma intereseaza un set de 6 dalti va rog un telefon pentru a discuta pretul si detalui am nevoie si de pietr pentru ascutire cu stima vasile 0740518913

  34. Salut !
    As dori sa stiu care este pretul unui set de dalti de sculptura cu marime medie si al pietrelor necesare ptr.ascutirea acestora .Multumesc.

  35. 86 Anonim

    respectele mele dl.catalinsorescu, initial ma interesa un set complet de dalti si nu puteam face comparatia acestora la pret, sunt destul de scumpe pe buc.pot sa zic ca am apucat pe D-zeu de picior, deja sunt in posesia unui set complet zic eu de dalti TAYLOR cu pretul de 500 de lei+alte nimicuri importante care a-r face si ele bani ca bonus, norocul meu ca persoana nu se mai poate folosi de ele din motive de sanatate

    • Succes la sculptat!
      Daltile noi sunt scumpe. Pretul de „ocazie” e altul, desigur.
      La toate daltile profesionale pretul este de la 20 euro in sus pe bucata.

  36. 88 Lupescu Liviu

    Buna seara.

    Puteti sa-mi spuneti un pret pentru setul de cutite si dalti de site-ul narex –
    Set of Carving Chisels 6pcs with Sharpening Stone – Type: 8946 10 | WOOD LINE STANDARD Details
    Detailed description

    The set contains:
    Description Type
    Carving chisel straight 892410
    Carving gouge 892610
    Straight V tool 892710
    Carving knife large 894110
    Chip carving knife small 894210
    Detail carving knife 894310
    Sharpening stone

    MUltumesc. Astept raspunsul dumneavoastra!

  37. 90 Lupescu Liviu

    Dar „Set de cuţite de cioplit în cutie din lemn” il aveti? La ce pret?
    Multumesc!

  38. 92 mircea

    salut catalin,eu am de la tata niste dalti..mai multe tipuri si pt lemn si pt marmura,piatra, etc..din cate vad sunt f.ascutite..am talent la desen insa nu am mai sculptat pana acum,am avut alte pasiuni iar acum nu mai are cine sa-mi arate..ma gandeam daca cunosti pe cineva in brasov,sibiu sau zona asta sau unde pot face un curs..sau sa particip din cand in cand,multumesc.

  39. 94 Andrei

    Vreau sa cumpar urgent un set de 8 dalti clasa extra….nr meu de mobil 0785726121

  40. 96 Anonim

    buna cat costa dalta a 4 din prima imagine ?

  41. Sunt interesat de setul din prima imagine si setul din acincea imagine cat ar costa a mandoua

  42. 101 earos marius

    Dalti pentru marmura si granit? Un pret va rog? Tel.0741517454 earos marius…multumesc.

  43. 103 Cata

    Salut ! Daltile de 4mm, avand in vedere timpul ce a trecut de la anunt, presupun ca nu mai sunt valabile. Insa stii cumva cum as mai puteam sa fac rost de dalti de 4 sau de 3 mm. (un set asemanator cu acela) Multumesc anticipat.

    • Maine fac comanda la Narex. Pot sa va aduc ce dalta doriti de la ei. Aici puteti vedea toate produsele lor: http://www.narextools.cz/en

      • 105 Cata

        Am constat ca nu sunt de folos cele de 4 mm. Si am vazut ca cei de la Narex nu au foarte subtiri/inguste. (adica 1,5/1/0,5 mm, ce am eu nevoie real). Oricum, va multumesc frumos pentru amabilitate. O zi frumoasa !

  44. 106 Loredana

    Salut! Am nevoie de un sfat! Soțul meu se ocupă cu prelucrarea lemnului implicit și sculptarea acestuia(brad și stejar).as dori să îi fac o surpriză și să îi cumpăr ceva dălți numai ca nu mă pricep.ce ai putea să îmi recomanzi ?menționez ca sculpturile lui sunt de dimensiuni mari (pt porți, troițe,biserici etc)mulțumesc frumos pt ajutor

    • Salut,
      Azi fac comanda la furnizor… Pot sa aduc orice dalti de sculptura. pentru treburi serioase recomand gama profesionala Narex. O sa aduc si cateva dalti mai mari, in vreo 2 saptamani le primesc. Pe stoc nu am mari.
      Preturile sunt relativ mari la dalti le Profi care mai sunt si de dimensiune generoasa… Aici poti vedea preturile si o parte dintre modele: http://www.finetools.ro/unelte-de-mana/sculptura/dalti-sculptura-profesionale
      Da-mi mesaj daca te intereseaza ceva de pe site, ca sa le pot comanda…

  45. salut! sunt interesat de http://www.finetools.ro/narex/NRX-811070?sort=p.price&order=DESC&page=9
    cum am putea face si cat timp dureaza pana la livrare??

  46. salut! as dori o dalta narex. cum trebuie sa procedez, am observat ca nu este disponibila in stoc pe finetools.ro. si cam cat ar dura pana sa intru in posesia ei daca o aduceti pe comanda?

  47. 112 Mihai Comsa

    As fi.interesat de un set mai.mare de dali si cum as putea sa intru in posesia lor ?


Lasă un răspuns

