Tools Quiz #2

16Apr10

Răspuns:

Întradevăr, este vorba de un ciocan de tinichigerie, mai exact un ciocan de ridicat şi planeizat (raising and planishing în lb. engleză).

Mulţumesc tuturor pentru participare!

12 Responses to “Tools Quiz #2”

  1. 1 Adi

    Dacă ar avea doua minere în loc de coadă aș zice ca e o cuțitoaie, dar așa nu știu de loc ce sculă poate fi.

  2. 3 Adi

    Mulțumex pentru poză. I -mi plac decând am văzut ce modele făcea pe căpriorii unui acoperiș ,doar cu un firez și o cuțitoaie, un meseriaș cum foarte puțini mai vezi in zilele noastre.

    • 4 catalinsorescu

      Da, este si un proverb pe tema asta: „Maestrul se cunoaste dupa lucrurile pe care le face cu unelte putine”

  3. 5 matei

    eu folosesc vreo citeva ciocane de astea, usor diferite ca le mai modific.

  4. 7 Adi

    Colopaciu ăsta s-o ruginit de când tronează aici cap de afiș. Eu zic că ar trebui schimbată poza cu o cuțitoaie,nu?

    • 8 catalinsorescu

      Da, ai dreptate, ar trebui schimbat capul de afis… Dar de ce cutitoaie?!
      P.S.: De unde e regionalismul „colopaci”? Banuiesc ca e de origine maghiara asa ca ar putea fi din zona Bihor sau centrul Transilvaniei…

  5. 9 Adi

    Cel mai mult mi-ar plăcea sa vad un cabinet scraper sau cum i-o zice în romanește ca nu știu. Colopaciu e denumirea pentru ciocan pe care o folosesc maghiarii de pretutindeni.

    • 10 catalinsorescu

      Daca insisti cu „cabinet scraper”-ul ca si cu cutitoaiele o sa ma faci sa-l scot la pozat! 🙂 E un Stanley #80…
      Raschetele nu-ti plac? Am vreo 20 de bucati…. 😉

  6. 11 Adi

    Ba da, i-mi plac toate sculele adevărate așa că spor la pozat.


Lasă un răspuns

