Quiz: uneltele bune dau dependenţă?

11Aug10

Trebuie să-mi pun singur cenuşă în cap şi să recunosc că am mult mai multe unelte decât am nevoie! Pe „dincolo” acest comportament este cunoscut de mult timp şi se numeşte „tool addiction”…  Sunt curios în ce măsura s-a răspândit şi pe la noi aceast sindrom care atacă serios portofelul celui „infectat”…

Aşa că vă propun următorul sondaj, ca de obicei, complet anonim:

3 Responses to “Quiz: uneltele bune dau dependenţă?”

  1. 1 Emanuel

    Cred că mă situez în cea de-a doua categorie dar trag serios cu ochiul şi în cea de-a treia. Preţul prohibitiv al acestora îmi păzeşte încă, parţial, „independenţa” 🙂 .

  2. 2 Ucenic

    Salut ! Vreau sa va intreb daca daltile din link sint „real” japoneze?! Merci mult si scuze daca am adresat intrebare intr-un loc necorespunzator !
    http://img577.imageshack.us/i/daltzija.jpg/


Lasă un răspuns

