Chestionar

10Feb11

După doi ani de blogging şi unul de vânzări on-line, permiteţi-mi să vă solicit feedback-ul în legătură cu calitatea articolelor, produselor şi serviciilor pe care le găsiţi pe acest site!

Mulţumesc frumos pentru timpul acordat!



3 Responses to “Chestionar”

  1. 1 Ninu

    Ce idee faina mi-ai dat cu poll-ul asta.. o sa pun si eu unu la mine pe blog cu diverse intrebari sa vad ce parere au cititorii despre mine..
    primele doua deja le-am gasit..
    o sa-i intreb care e parerea lor despre mine..
    1 Sint genial ?
    2 S-au foarte genial !

    dar eu o sa pun buton doar la intrebarea numarul 2 :))

    • Eu nu am pus poll-urile ca sa aflu cat sunt de bestial ci ca sa le dau cititorilor posibilitatea sa-si exprime parerea sub protectia anonimatului! Din pacate cei care ar trebui sa faca acest gest (de ex. politicienii) nu o fac!


Lasă un răspuns

