[Anunţ] Unelte de tâmplărie Stanley

22Feb11

Ca colecţionar şi utilizator de unelte de tâmplărie, Stanley a fost dintotdeauna pentru mine un punct de referinţă în ceea ce priveşte uneltele de mână pentru lucrul în lemn! Stanley este de departe cel mai cunoscut nume în acest domeniu şi are o istorie neîntreruptă de peste 140 de ani! Chiar eu am câteva unelte Stanley de colecţie, unele vechi de peste 100 de ani!

Aşa că, acum vreo 2 luni am preluat iniţiativa şi am sunat la Stanley România cu intenţia de a oferi prin intermediul blogul meu gama de unelte de tâmplărie care nu sunt de obicei pe stocurile firmelor distribuitoare Stanley. Mă refer aici la rindelele tip Bailey, rindele bloc, raşchete, diverse modele de fierăstraie etc.

Ca urmare a amabilităţii Stanley România şi Edelweiss Group, am acum plăcerea să vă anunţ că produsele Stanley specifice lucrului în lemn vor fi de acum disponibile pe acest blog! Deşi aceste produse nu pot fi găsite în mod obişnuit în magazinele de unelte iar unele dintre ele nici nu fac parte din programul Stanley pentru România, eu sper să ţin cât mai multe dintre ele pe stoc!

De asemenea, îmi face plăcere să pot anunţa că toate produsele Stanley vor beneficia aici de un discount standard de 8% faţă de preţul de listă! Discountul va fi inclus în preţul afişat!

Iată şi primul lot de unelte:

Rindea Bailey #5, rindea bloc "low angle" #60 1/2, doua fierăstraie tip japonez, set de ascuţire, raschetă



6 Responses to “[Anunţ] Unelte de tâmplărie Stanley”

  1. 1 CORNEL Z

    Salut,
    Ma intereseaza setul de ascutit. Care e pretul?

    Merci,
    Cornel

  2. 3 Cornel Zarescu

    Merci pt raspuns.
    Ma bag la set, da-mi un mail sa discutam detalii de transport si sa-ti dau adresa.

  3. 4 CocinaOctavian

    Uite un site foarte bun http://www.bafra.org.uk/index.html


Lasă un răspuns

