[Anunţ] Comandă nouă la Narex

18Mar11

Cam în 2 săptămâni am de gând să lansez o nouă comandă de uneltre către Narex… Cine doreşte să-i aduc ceva anume, poate să îmi lase un mesaj pe această pagină sau să mă contacteze pe mail:

Fabrica Narex din Cehia are o tradţie de peste 90 de ani şi produce unelte de cea mai bună calitate:

* dălţi de tâmplărie : http://proe.cz/narexby2/index.php?Lang=EN&c=narexby_529

* dălţi pentru strunjit lemnul : http://proe.cz/narexby2/index.php?Lang=EN&r=Eng_rd_woodturning_chisels

* dălţi profesionale pentru sculptură în lemn: http://proe.cz/narexby2/index.php?Lang=EN&c=narexby_800

* diverse alte unelte pentru prelucrarea lemnului: http://proe.cz/narexby2/index.php?Lang=EN&c=narexby_1745

* unelte Premium 2011 : http://proe.cz/narexby2/downloads/novinky_2011.pdf

Ca importator direct, preţurile pe care le practic sunt exact cele recomandate de producător! Ofer factură fiscală!

Pentru cine nu ştie deja, dălţile Narex au primit calificativul „Best Value Chisels” de la prestigioasa revistă americană Fine Woodworking Magazine:  http://www.finewoodworking.com/ToolGuide/ToolGuideArticle.aspx?id=31448

P.S.: Următoarea comandă, după cea pe care tocmai am anunţat-o, va fi abia în luna septembrie!



4 Responses to “[Anunţ] Comandă nouă la Narex”

  1. 1 emilian

    cum putem afla preturile la diferite produse ca eu sincer nu ma descurc ?

    • @Emilian: de ceva timp nu mai sunt pe site-ul Narex preturile recomandate la produse. Scrie-mi pe mail ce te-ar interesa si-ti spun pretul. Eu am o lista de perturi dar e foarte stufoasa si foarte criptica (apar doar coduri si preturi, fara descriere, intr-o matrice cu multe coloane si multe linii). Pot sa-ti trimit si lista de preturi, dar cred ca e mai bine sa-mi spui ce te-ar interesa si-ti dau pretul doar la respectivele produse. Faptul ca te interesezi de un pret nu implica nici o obligatie de a cumpara!

  2. 3 emilian

    iarta-ma daca insist asupra listei de preturi bugetul trebuie previzionat ! in ceea ce priveste faptul ca e stufoasa , nu-i bai, la baza am meseria de merceolog produse industriale , am profesat cam 20 ani ,ma voi descurca eu , mai ales ca am ramas blocat de materialele folosite si designul lor ! astept ca sa-mi fac „socotelile” extra bugetul familiei ca de prinde nevasta de veste au au….! am inteles ca nu sunt singurul !

    • Emilian, iti trimit pe mail lista de preturi. Preturile sunt cele de anul trecut si le voi pastra si la aceasta comanda, desi Narex m-au anuntat ca au majorat preturile cu 5% datorita cresterilor de pret la energie, transport si otel.


Lasă un răspuns

