Tools puzzle

06Apr11

De data aceasta o să mă pun în faţa unei probleme ipotetice…

Se dă: o grămadă de unelte de mână şi un organizator de perete. Se cere: să se organizeze aceste unelte în mod optim.

Deşi rezultatele la care am ajuns sunt departe de optim, distracţia a fost maximă!🙂

Iată două dintre rezultate:

I

II



6 Responses to “Tools puzzle”

  1. 1 b0gdan

    Cata, cand aduci si asa ceva pentru cutite/topoare/etc, sa-mi spui si mie, sa fac o panoplie, zic🙂

    • Bogdane, panoul asta de la Stanley e pentru incepatori… Pentru avansati ar trebui unul frumos din lemn… Eventual sa fie facut ca un dulapior ingust cu usi din sticla! Ar trebui sa ma pun sa-mi fac si mie unul…😉

  2. 3 emil

    Foarte frumos, eu am o dezordineee intre unelte😦 , dar stiu unde este fiecare😀

    • Asta a fost doar un exercitiu. Mi-ar trebui 10 metrii patrati de panouri ca sa-mi organizez sculele. Niciodata nu stiu
      care pe unde e!😉

  3. 5 campan matei

    esti norocos Emil, la mine-i dezordine si nu stiu niciodata unde-s sculele, trei sferturi din timp le folosesc la cautat scule, restul la lucru si in tot acest timp ma impiedic decelelalte. daca ar fi sa-mi angajez un ajutor, asta ar fi in primul rind ca sa-mi tina ordine si curatenie, sa-mi dea sculele la mina, sa le puna la loc si sa stie totdeuna unde sa le caute, ar fi niste bani cheltuiti eficient🙂


Lasă un răspuns

