[Anunţ] O veste bună pentru pasionaţii de lemn din România

29Apr11

Continuarea titlului ar fi trebuit să fie „dar o veste rea pentru soţiile sau prietenele lor” 🙂

Acum câteva saptamâni am început tratativele cu proprietarul cunoscutului web-shop de unelte www.fine-tools.com, domnul Dieter Schmid… Ideea năstruşnică pe care am avut-o a fost să aduc şi în România unelte de super-calitate de pe site-ul sus amintit. Demersul a mers cât se poate de bine: domnul Schmid mi-a raspuns personal la mesaj şi, după câteva schimburi de mailuri prin care dânsul s-a asigurat că sunt un partener serios (sic), a fost de acord să-mi ofere spre re-vânzare o parte dintre produsele pe care le comercializează. Şi, aşa cum bine îi şade neamţului, toată acţiunea se va întâmpla cu acte în regulă!

Printre produsele pe care am placerea să vi le ofer cu această ocazie sunt:

* fierăstraie japoneze (ryoba, kataba, dozuki) de bună şi foarte bună calitate la preţuri decente

* rindele japoneze şi nu numai

* dălţi japoneze

* pietre japoneze de apă, mărcile Naniwa, King, Cerax etc

* coarbe, echere metalice etc

Iată catalogul în format PDF:  Dieter Schmid – Fine Tools catalogue 2011

Peste câteva zile voi face prima comanda către Dieter Schmid – Fine Tools…

P.S.: În ultimele luni am încercat să contactez în vederea unei colaborări şi doi mari distribuitori de pietre japoneze de apa din România (nu dau nume). Niciunul nu a binevoit să-mi răspundă la mesaje, nici măcar ca să mă refuze politicos! În schimb mi-a răspuns personal dl. Dieter Schmid şi dl. Hirohisa Ogawa de la Naniwa Abrasive Mfg. Co.,Ltd. 😉

20 Responses to “[Anunţ] O veste bună pentru pasionaţii de lemn din România”

  1. 1 Sergiu

    Intr-adevar o veste nu prea buna pentru sotie…
    Sper sa ne poti face o prezentare/evaluare la pietrele Missarka (daca aduci) – poate printre altele 🙂 Pe mine asta m-ar interesa (cel putin conform reclamei de la ei).
    Oricum… viitorul suna bine!

    • @Sergiu: Cu siguranta ca aduc pietre MissArka inca de la primul transport 🙂 Nu le-am incercat si sunt f. curios. Am incercat, insa, fierastraiele japoneze Bakuma si sunt excelente! Am un Dozuki cu lama de 0.3 mm grosime care taie ca laserul in lemn! Lama unui fierastrau occidental clasic are grosimea de 0.86 mm, adica cea japoneza este de 3 ori mai subtire!!!

  2. 3 Bogdan

    Eu recomand de la Naniwa familia Chosera am folosit o piatra gri nu stiu ce granulatie era lasa un tais foarte aproape de mirror finish era excelenta si taisul se simtea foarte misto, presimt ca ai o preferinta pentru familia Super Stone sunt mai ieftine iar din experienta mea cu 8000-ul cam retine pilitura de metal in piatra nu se spala usor si trebuie curatata cu placa diamantata sa scapi de stratul acela de pilitura care in opinia mea nu ajuta la ascutit. Sunt bune dar nu fenomenale. Cele de la King nu-mi plac se concavizeaza repejor si sunt cam moi, decente dar nu cine stie ce. Cerax nu am incercat.

    • Am de gand sa le incerc pe toate 🙂 Principial imi plac pietrele putin mai moi, dar aceasta preferinta vine dinspre pietrele naturale. La astea artificiale, banuiesc, se pot obtine piere tari si f. abrazive! Ramane de vazut! Pentru lame de unelte din otel carbon pietrele King merg f. bine. Naniwa Chosera nu am incercat, dar unul dintre motivele pentru care am luat legatura cu dl. Dieter Schmid sunt chiar pietrele Naniwa!

  3. 5 emilian

    cataline ne bagi in faliment !

  4. 7 Morosanul

    Apoi io demult mă gîndeam cum de nu te bagi la o treabă de asta 🙂

    Sînt cîteva lucruri care mi-ar trebui de acolo, aşteptăm şi părerile tale după ce faci încercările.

    Succese 😉

  5. 9 Morosanul

    De asta şi vrem să cumpăram de la tine 😉

    • Pentru mine vandutul de unelte si pietre este un pretext ca sa le testez sau macar sa le mangai! 🙂 De pe urma testarii sper sa beneficieze si altii; partea cu mangaiatul e mai greu de impartasit! 😉

  6. 11 Morosanul

    De asta zic ca nu e totuna de la cine cumperi.
    Cand invatam si eu sa dau cu rindeaua si ma suparam ca nu merge, zicea bunicu „unealta-i bună, numa-i în mână rea”. 🙂 Nu-i destul sa cumperi scule de calitate, trebuie sa ai de unde lua un sfat.

    Sotia mea a avut o experienta de acest fel cand a cumparat o camera foto buna de la o firma specializata din SUA. Probabil ar fi putut sa o ia cu ceva mai ieftin de la un supermagazin, dar consilierea de care a beneficiat la alegerea ei si dupa aceea pentru utilizare (cu serviciu online de chat) a fost priceless.

    • Da, asa e! Pe masura ce lucrurile evolueaza si la noi, lumea va aprecia tot mai mult serviciile pre si post-vanzare, adica valoarea adaugata de cel care vinde. Si mie mi-e scarba sa intru la Praktiker de exemplu pentru ca, dupa ce alerg dupa un angajat ca sa-l intreb ceva, acesta face o fata tampa semn ca nici nu a inteles intrebarea, cu atat mai putin sa stie raspunsul! Si nu vin cu intrebari incuietoare!

  7. 13 campan matei

    sa inteleg ca MissArka ar fi o combinatie inre piatra Mississippi (nu mai stiu exact care din litere se dubleaza, eu le-am dublat pe toate) si Arkansas?
    sa fie naturale sau reconstituite? sau de-a dreptul artificiale?

    eu am folosit un pic ceva Cerax una albastra cu un fel de galben pal, nu mai tin minte granulatia, dar, personal, nu mi-au placut deloc. acuma nu stiu daca-i vorba de exact aceeasi marfa, a fost acu vreo 10 ani…

    eu am King 1000 cu 6000, aia de 1000 e ok, o folosesc mai multla slefuit decit la ascutit, deoarece e moale, face pasta usor si mi-e numai buna. cea de 6000, tot la luctruit o folosesc mai mult, la ascutit nu reusesc s-o folosesc cu acelasi succes ca pe altele, in plus, datorita liantului, probabil ceva rasina fenolica, pute a KK cind lucrezi cu ea 🙂

    • Pietrele MissArka sunt 100% artificiale, cu 2 fete. Fata grosiera este din carbura de siliciu cu liant. Partea fina este din electro-corundum presat in forma fara liant. Cica, presarea fara liant imbunatateste calitatea partii fine si ca este o inovatie importanta. Se spune ca ar fi bune pentru otelurile inox si semi-inox (D2, ATS-34), oteluri greu de ascutit. Ramane de vazut…
      Nici mie nu mi-a placut piatra Cerax 1000/6000. Pietrele King imi plac. de la Naniwa am incercat doar o piatra combinata, dar vreau sa testez si variantele Superstone si Chosera.

  8. 15 Morosanul

    Acuma că asta cu soţiile am stabilit-o 😀 eu mai am o problemă.
    Întreb în ideea că dacă o mai au şi alţii înseamnă că nu mai e chiar aşa o problemă. 🙂

    Cam top 3 (sau 2) din fiecare tip de sculă pe care le am, în ordinea calităţii, nu le împrumut. Adică… nu pot. De obicei am şi variante low price pe care le folosesc pentru condiţii grele, şi le dau pe alea, dar pe cele bune nu.

    Parcă îmi şi imaginez omul venind înapoi cu „Scuzee, dar n-am vrut s-o scap, doar o mica ciobitura…” 😀

    • Pe cele care nu sunt „de colectie” le imprumut, dar doar celora care stiu sa le foloseasca. Daca vine „vecinul de 3” sa-i dau un fierastrau „sa taie usa” nu o sa-i dau un ryoba de calitate, ca stiu ca nu ar avea nici o ezitare sa taie in betonul din jurul usii cu el. Prietenilor care stiu cum sa taie cu un ryoba li l-as da pe al meu, cel de 45 euro. Probabil ca daca as avea unul de 300 de euro altfel ar sta treaba 🙂

  9. 17 Robert

    Salut, preturile cu care o sa aduci unelte de la fine-tools.com o sa fie cele de pe site-ul lor? Sau cu alte cuvinte am vreun avantaj daca cumpar de la tine si nu direct de la ei? Am vazut ca au si un discount de volum de cumparare.

    • Preturile la mine or sa fie cele de la ei de pe site. Avantajul tau va fi ca nu platesti transportul care este mai mare decat discountul de volum pe care il ofera ei si pe care eu nu pot sa-l ofer (eu platesc transportul, pe care il scad din discountul care nu e grozav). Pentru moment aduc doar selectia de unelte din acest catalog restrans: https://csorescu.files.wordpress.com/2011/04/ds-catalogue-en-01012011.pdf
      Daca doresti si unelte care nu apar in acest catalog, ti le pot aduce in mod exceptional si doar impreuna cu unelte din catalogul restrans. Ideea e ca la uneltele care nu apar in catalogul restrans nu primesc nici un discount si mai platesc si transport pentru ele… In plus TVA-ul din Romania este 24%, fata de 19% cat este in Germania. Diferenta de TVA se scade tot din profitul meu care ramane simbolic.
      Alte avantaje indirecte ar fi: TVA si alte taxe platite statului Roman si nu celui German, faptul ca ai cui pune intrebari in limba romana (mie), review-uri pe care o sa le fac….


Lasă un răspuns

