[Anunţ] Uneltele de la fine-tools.com

23Mai11

Deşi uneltele pe care le-am comandat la fine-tools.com au sosit de mai bine de o săptămână, abia acum am găsit timpul necesar să public acest anunţ! Uneltele au plecat spre cei care le-au comandat şi unele deja au ajuns la destinaţie!

Mai e cazul să spun că procesarea comenzii de către cei de la http://www.fine-tools.com a fost ireprosabilă din toate punctele de vedere!? Ce ne-am putea dori mai mult decât unelte fabricate în Japonia şi distribuite pe filiera germană!?



5 Responses to “[Anunţ] Uneltele de la fine-tools.com”

  1. 1 Sergiu

    Eu astept un articol / coment despre „Miss Arka”! In continuare mi-e destul de greu cu otelul 3G de la Fallkniven si as putea fi interesat, macar candva in viitor. Cum sunt? Ascut rapid? Sunt tari sau moi?

    • Am adus doua bucati pentru mine cu intentia de a le face o proba, dar mi le-a cerut un client chiar a doua zi! Asa ca nu am mai apucat sa le probez…. Ramane pe tura viitoare…

    • 3 Morosanul

      Ce oţel e 3G -ul ăsta ?
      Nu am reuşit să găsesc date despre el…

      • 4 Sergiu

        Pai… fallkniven.com zice ca e un otel laminat cu miez sinterizat la 62 Rc. Si eu am doar o piatra cam fina (fallkniven dc3), asa ca ma cam chinui cu el.

        • Pietrele MissArka mi-au parut de incredere asa doar la pipait. Par pietre dure si producatorul zice ca inovatia consta in cantitatea foarte mica de liant adaugata. Acest lucru le-ar conferi o abrazivitate superioara si o tendinta mai mica de a se „incarca”.


Lasă un răspuns

