[Anunţ] Unelte de la Narex, reloaded

05Iun11

Deşi marfa a ajuns la mine încă de joi, abia azi am reuşit să o scot la o scurtă şedinţă foto:

60 kg de unelte Narex pentru lucrul În lemn

Pe lângă o ladă imensă plină cu câteva sute de dălţi de tâmplărie (la capitolul dălţi Narex nu are concurenţă pe piaţă), tura asta am mai adus: ciocane din lemn, topoare asimetrice de dulgher, pietre de ascuţit, dălti de strung, dălţi de sculptură, şurubelniţe, răzuitoare, cuţite de cioplit  etc.

În foarte scurt timp voi posta fiecare unealtă în parte pe pagina de vânzări: https://csorescu.wordpress.com/for-sale/

8 Responses to “[Anunţ] Unelte de la Narex, reloaded”

  1. Multumesc domnului Catalin pentru produsele livrate. Unelte exceptionale la un pret impecabil. 🙂
    Mult succes.

  2. 5 Oct

    Sunt un începător (ad litteram) entuziast în ale tâmplăriei. Îmi doresc să depășesc condiția de începător și chiar de hobby-ist în ale tâmplăriei să ajung să fac piese unice din lemn. Nu am nici atelierul nici sculele ci doar o mare dorință care se hrănește pe zi ce trece. Cu uneltele altora mi-am făcut o bibliotecă din lemn de nuc. Mică ce-i drept dar foarte utilă scopului pentru care a fost creată..
    Aș dori de la dvs. câteva sugestii. Un minim necesar cu care începe un tâmplar, având în vedere că îmi doresc să și scluptez piesele de mobilier pe care le fac, plus de asta țin foarte mult și la partea teoretică, și consc și ceva engleză. Dar nu aș vrea să fac greșeli în investiții care să nu-și aibă rostul acum.
    Mulțumesc. (dacă doriți și puteți să-mi scrieți în privat vă rog să o faceți pe save022arondyahoo.com)

  3. 7 Anonim

    la ce pret sunt daltile de sculptura datimi sms la nr 0767726108


Lasă un răspuns

