1 Kent, 2 Kent … 5 Kent

07Iun11

5 dimensiuni diferite de topoare tip Kent

De la stânga spre dreapta topoarele din imagine au următoarele greutăţi: 0.75 lb (340 grame), 0.75 lb, 1 lb (450 grame),  2 lb (900 grame), 3 lb (1350 grame).

😉



8 Responses to “1 Kent, 2 Kent … 5 Kent”

  1. 1 emil

    Ce faine !!! sunt de vanzare ?

  2. 3 Daniel

    Si eu as fi interesat de unu, vezi poate le gasesti.

  3. 4 matei campan

    nu trebuia sa le postezi… mi-ai stricat ziua😦

    alt avantaj al formei toporului „Kent”, oarecum mai putin sesizabil, e ca forma se „naste natural” si usor prin forjare. nu stiu daca intelegeti ce vreau sa spun…
    cred ca am sa incerc sa forjez si eu unul la un moment dat.

    • Da, topoarele dauneaza grav sanatatii !😉
      Banuiesc ca e din cauza formei simetrice si a faptului ca capul toporului se lateste exact acolo unde se subtiaza sectiunea iar latirea apare natural prin batere (pentru subtiere). Daca forjezi tu unul o sa fie un Super-Kent !

  4. 6 Bob

    Frumoase foc. Exista cumva vreo sansa ca unul sa fie de vanzare?

    • Deocamdata nu sunt de vanzare, mai laes din cauza ca nu prea stiu unde le-am pus…🙂
      Ideea e ca am inceput sa pozez uneltele ca sa fac un muzeu virtual. Deocamdata am facut sablonul de pagina: http://muzeuluneltelor.ro/
      Revin cu detalii cand le gasesc…

      • 8 Bob

        Foarte tare initiativa, mai ales ca la noi nu exista asa ceva.
        Abia astept sa vad produsul finit.🙂


Lasă un răspuns

