Ghicitoare: „Unde se pregătesc grefierii?” :)

15Aug11

Trebuie să mărturisesc că dintotdeauna mi-am pus aceasta întrebare profund existenţială, dar pană mai ieri răspunsul m-a ocolit ca un făcut! Asta până într-o bună zi de august a acestui an când „revelaţia” mi s-a arătat expusă pe unul dintre zidurile Palatului Justiţiei din Timişoara:

Centrul centrului...

Dacă nici voi nu ştiaţi unde se pregătesc grefierii, răspunsul este foarte simplu: în centrul centrului de pregătire!😯



2 Responses to “Ghicitoare: „Unde se pregătesc grefierii?” :)”

  1. 1 grassu100

    mda, si nu exista proces fara grefier… pacat ca nu se plateste foarte bine.niciodata nu am inteles cum pot sa scire cu viteza cu care altii vorbesc,,, nu totul, dar sa scrii aprope tot ce se zice la un proces…si eu am fost tentat de aceasta meserie, dar nu imi incap degetele pe taste, hhhh


Lasă un răspuns

