Stanley FatMax Stock & Carry

26Aug11

Partea cea mai frumoasă a faptului că sunt vânzător neprofesionist de unelte este aceea că pot testa mereu noi şi noi „jucării” şi pot să mă bucur din plin de acest lucru! Bucuria e şi mai mare deoarece nu este umbrită de mustrările de conştiinţă inevitabile în cazul achiziţionării de obiecte mai mult sau mai puţin de trebuinţă imediată şi indiscutabilă! Dependent fiind, faptul că şi vând obiectele dependenţei mele mă face să-mi pot anestezia foarte uşor conştiinţa cu argumente naive de genul:

  1. Cumpăr obiectul ca să-l vând mai departe (dar de cele mai multe nu mă îndur să nu-mi păstrez şi eu una sau mai multe bucăţi)
  2. Îl cumpăr ca să-l testez şi să-i fac reclamă dacă îmi place (deşi, de multe ori, entuziasmul meu de dependent incorigibil  nu este împărtăsit de potenţialii cumpărători)
  3. Îmi zic că dacă tot am investit atât de multă energie în acest blog şi atât de mulţi dintre voi îmi fac onoarea de a-l citi cu perseverenţă, acum am datoria morală să împărtăşesc cu voi impresii despre uneltele pe care eu am norocul să le pot testa.
Unul dintre cele mai recente articole pe care l-am comandat din stufosul catalog Stanley este setul de trei cutii „FatMax Stock & Carry” (în traducere „stochează şi transportă”). Ce m-a atras în primul rând la aceste cutii este ingeniosul sistemul de agăţare numit „french cleat” (agăţătoare franceză) care este folosit de secole pentru atârnarea demontabilă pe perete a corpurilor de mobilier.

Agăţătoarea franceză

Prezenţa acestui sistem de atârnare directă pe perete elimina nevoia unui raft, ceea ce, implicit, scade costurile de depozitare! În plus, uşurinţa cu care pot fi scoase din sistemul de prindere (cu o singură mână!) le face ideale pentru cei care doresc sa-şi transporte obiectele depozitate dintr-un loc în altul. La uşurinţa transportului contribuie si „storurile” culisante care împiedică împrăştierea conţinutului, dar şi patrunderea prafului.

Transportul şi stocarea se pot face atât în poziţie orizontală cât şi verticală

Acest set de cutii face parte din gama de produse profesionale, Stanley FatMax. Acest lucru este garanţia unei rezistenţe superioare chiar în condiţii de exploatare intensă.

Accesul la conţinut este facil în orice condiţii

Desigur, setul de cutii vine echipat cu şina de fixare pe perete. Conţinutul fiecărei cutii poate fi notat pe eticheta frontală cu care este prevăzută.

Preţul de listă al unui astfel de set este de 23 euro  + TVA. Este mult? Este puţin? Eu cred că este mult dacă nu ai nevoie de el, dar este un preţ decent în cazul în care ai nevoie de exact ceea ce acest sistem de depozitare şi transport oferă! Eu l-am păstrat! 😉

No Responses Yet to “Stanley FatMax Stock & Carry”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

