[Anunţ] Uneltele de la fine-tools.com III

23Dec11

Cu întârzierea tipică sfârşitului de an, azi mi-a sosit un nou transport de marfă, în principal japoneză, de la fine-tools.com.  De data aceasta am adus chiar ceva mai multe  unelte ca de obicei, pe baza feedbackului pozitiv pe care l-am primit de la voi după primele două transporturi!

Unelte de la fine-tools.com, lotul nr. 1

Unelte japoneze de la fine-tools.com, lotul nr. 2

După ce expediez marfa adusă pe comandă, ce rămâne pe stoc va fi postat pe pagina mea de vânzări: https://csorescu.wordpress.com/for-sale/

În principiu, vor fi disponibile:

* pietre de ascuţit japoneze mărcile Naniwa, King, Cerax

* fierăstraie japoneze tip ryoba, kataba şi dozuki mărcile Juuma şi Bakuma

* fierăstraie japoneze pliabile Neocut

* coarbe marca Juuma

* câteva dălţi japoneze

* ulei special de Camelia pentru întreţinerea uneltlor din oţel

* şabloane pentru marcat dovetailuri (cozi de rândunică)

* hold-down-uri pentru bancul de lucru

* 3 rindele japoneze de dimensiuni diferite (150, 240, 280 mm lungime). Calitatea este excelentă iar preţul foarte bun!

* rindea bloc din metal şi bronz marca Juuma. Această micuţă rindea este o bijuterie şi a fost o mare surpriză pentru mine calitatea la care este produsă şi preţul decent (e prima dată când ating o rindea Juuma).

Toate aceste produse sunt „Made în Japan”, adică de calitate superioară!

Fierăstraiele au fost, însă, cele mai apreciate de către fiul meu Matei!🙂



4 Responses to “[Anunţ] Uneltele de la fine-tools.com III”

  1. 1 matei

    deci daca ambalejele-s un pic shifonate, sa nu va ingrijorati, acuma stiti motivul. si eu am ales pt baiatul de 11 ani al unor prieteni niste scule de mina, patent, surubelnita cu mai multe capete, cheie reglabila, baiatul fiind mare amator de mestereli – mare incintare.
    sper sa-l tina pe Mateiutzul tau pasiunea.

    parca mi-ar placea sa pipai si eu niste undelte de astea…

    craciun fericit!

  2. 3 emilian

    stie Matei al tau ce stie !


Lasă un răspuns

