Rindele pe stoc

15Ian12

Acum vreo patru ani, când am început mai serios să mă dotez cu unelte pentru lucrul în lemn, nu se găseau cvasi-deloc unelte manuale de calitate la noi în ţară! Pe atunci mă uitam cu jind la review-urile de dălţi, rindele şi alte scule făcute de autori din vest.

Primul pas pe care l-am făcut a fost inspirat de recenzia realizată mai multor dălţi de către revista americană „Fine Woodworking”:  http://www.finewoodworking.com/ToolGuide/ToolGuideArticle.aspx?id=31448. În cadrul acestui review, dălţile cehe Narex au primit calificativul „Best Value” (cel mai bun raport calitate/preţ). La puţin timp după ce am citit acest articol mi-a „picat fisa” că Cehia este mai aproape de România decât de SUA şi, în plus, e ţară membra UE ceea ce ar trebui să uşureze relaţiile comerciale!

După Narex am luat legatură şi cu alţi producători/distribuitori de unelte manuale… Au urmat Stanley, Ardennes-Coticule,  Kazuyuki Tanaka,  Dieter Schmid Fine Tools, DICTUM (foarte curând voi aduce unelte de la ei)…

În aceste condiţii pot să vă ofer din stoc toate tipurile de rindele de mai jos:

Rindele pe stoc...

În imaginea de mai sus apar următoarele rindele:

I.  Pe rândul de jos, de la stânga spre dreapta:

1. rindea bloc „low angle” Stanley Premium S.W. #60 1/2 (82 euro)

2. rindea bloc „low angle” Juuma (made in Japan, calitate premium)  (59 euro)

3. rindea bloc „low angle” Stanley Bailey #60 1/2 (45 euro)

4. rindea bloc Stanley #102 (cea mai mică şi ieftină rindea bloc disponibilă la Stanley în acest moment) (27 euro)

5. raşchete Stanley cu talpă plată şi rotundă – #151 şi #152 (27 euro)

6. rindea de umăr (shoulder) Stanley Premium #92 (110 euro)

7. rindea de fălţuire mică Stanley #75 (55 euro)

II. Pe rândul de sus, de la stânga spre dreapta:

1. rindea de finisat Record #4 1/2 – second hand (230 lei)

2. rindea de finisat Stanley Bailey #4 – second hand (210 lei)

3. rindea de finisat Stanley Bailey #3 – second hand (220 lei)

4. rindea japoneză de finisat – mare (65 mm lăţimea lamei) (69 euro)

5. rindea japoneză de finisat – normală (50 mm lăţimea lamei) (59 euro)

6. rindea japoneză bloc (42 mm lăţimea lamei) (35 euro)

7. rindea de finisat Stanley Bailey #4 (71 euro)

8. rindea universală Stanley Bailey #5C (corrugated) (95 euro)

9. rindea universală  „low angle” Stanley Premium S.W. #62 (135 euro)

Multe alte rindele le pot aduce pe comandă!

În plus, toate produsele pe care le ofer beneficiază de adaosul personal de:

* pasiune şi respect pentru lemn, unelte şi pentru cel care le foloseşte

* articole informative pe acest blog

* răspunsuri  la orice întrebări legate de unelte, ascuţire, utilizare (pe eMail sau prin mesaje schimbate aici pe blog)

* livrare sigură şi ieftină prin Poşta Română sau curier rapid

* serviciu opţional de ascuţire profesională

„Asistentul” meu poate confirma tot ce am scris până acum! 😉

"Mati, care e cea mai mare rindea?" - "Aia!"

23 Responses to “Rindele pe stoc”

  1. Poti sa pui si preturile undeva ?

  2. 3 Laurentiu Lionte

    Am cumparat de la dvs. o rindea si sunt f. multumit de ea.
    Acum m-ar interesa o rindea Stanley nr.7. Cam care ar fi pretul si cum as putea intra in posesia ei?

    Laurentiu Lionte

    Multumesc

  3. 7 Laurentiu Lionte

    Am inteles.Pentru dalti semirotunde exista vre-un dispozitiv de ascutire sau se face doar manual?

    • Manual se ascut! Un dispozitiv ar fi destul de greu de facut si ar fi scump, deci probabil neatractiv pentru cumparatori…

      • 9 Laurentiu Lionte

        Ati facut comanda?
        Ramane deocamdata doar rindeaua.
        Multumesc.

      • 11 Laurentiu Lionte

        Mai aveti vre-o veste despre rindea?

        • Am comandat-o la Stanley Romania in 9 Martie. Astept sa vina. Altceva nu stiu, dar tocmai le-am dat un mail ca sa-i intreb care-i statusul.

        • Am fost anuntat ca maine ajunge la mine rindeaua Stanley #7. O sa va cer datele de livrare pe mail.

      • 14 Laurentiu Lionte

        V-am trimis datele necesare pe mail.
        Vreau sa cumpar si ghidajul Marples.
        Multumesc

        • Am primit mailul. Maine ascut lama. Luni trimit pachetul cu rindeaua si setul de ascutire Marples. Multumesc.

      • 16 Laurentiu Lionte

        Va rog, atunci cand expediati pachetul, sa specificati si numarul de telefon pe care vi l-am trimis pe mail pentru a putea fi apelat in cazul in care nu ma aflu la domiciliu.
        Cu stima,
        Laurentiu Lionte

      • 18 Laurentiu Lionte

        Pachetul a ajuns.
        Multumesc pentru tot.
        Laurentiu Lionte

        • Sa-mi spui cum merge rindeaua! Nu am verificat foarte precis plamneitatea talpii. Am ascutit lama doar si am testat-o ce span scoate. Am pus niste span si in cutie, alaturi de rindea.

  4. 20 Laurentiu Lionte

    Scuze pt. omisiune, multumesc pt. ascutirea bonus.

  5. 21 florin

    Ambele raschete de la pct 5 costa 27 €? Le mai aveti? As fi interesat sa le achizitionez. Multumesc.

  6. Si pe mine m-ar interesa una profesionista,dar nu sunt pregatit financiar.


Lasă un răspuns

