[Anunţ] Unelte de toate felurile

05Iun12

Săptămâna trecută a fost una foarte plină pentru mine: am primit 3 transporturi de marfă în 3 zile!

Primele au fost pietrele japoneze şi câteva unelte  de tâmplărie  (Naniwa, King, Juuma, Missarka, Two Cherries etc) venite pe filiera germană!

Apoi au venit 6 cuţite japoneze de la atelierul lui Mr. Tanaka şi un brici Iwasaki, toate aduse pe comandă! După cum s-a vehiculat deja la mine pe blog, dl. Tanaka Sr. a decedat în luna aprilie a acestui an şi a urmat o perioadă de vreo lună în care nu am mai avut nici o veste de la ei. Între timp lucrurile s-au restabilit pe un fagaş normal prin preluarea frâielor atelierului de către Mr. Tanaka Jr.! Sper că peste 2-3 săptămâni să-mi sosească un nou transport de cuţite de la ei…

Cuţitele Tanaka

Vineria trecută, cu mare întârziere faţă de planul iniţial, a sosit şi marfa de la Narex. Este cel mai mare import pe care l-am făcut până în acest moment! Cu această ocazie am primit un transpalet (la propriu, apare pe factură cu valoarea de 18 euro :)) cu 250 kg de dălţi, topoare, ciocane, pietre de ascutit şi alte scule din catalogul Narex. Cu ocazia depăşirii nivelului de 5000 euro per comandă am devenit reprezentant oficial Narex în România! O să revin cu poze!

Până acum am expediat 19 pachete… Mai am de trimis vreo 70, adică urmează o săptămână şi mai plină decât anterioara! Îmi cer scuze că nu le pot trimite pe toate aşa de repede pe cât ne-am fi dorit! Vă mulţumesc pentru înţelegere!



4 Responses to “[Anunţ] Unelte de toate felurile”

  1. Am primit pietrele. Le-am ridicat dimineata de la posta, King deluxe 1200 si Narex 200/600. Impreuna cu BBW am acum un set de petre super. Sunt la birou si am insirat pietrele in fata mea. M-am apucat de ascutit bricege🙂 Multumesc Catalin si succes! Ce imi poti spunde despre topoarele Narex in comparatie cu topoarele Stanley?

    • Multumesc pentru feedback!
      Topoarele Narex au lama asimetrica (in sectiune, daca privesti de sus) si sunt destinate dulgherilor. Adica nu sunt topoare de uz general…
      Topoarele de la Stanley sunt OK, forjate cica. Manerul este din lemn de Hickory si e bine lucrat… Cred ca sunt OK in categoria lor de pret! Daca vrei mai mult (Wetterlings, Gransfors Brooks), pretul sare tare…

  2. 3 Anonim

    Bună Cătălin,
    Sper că ai adus și dălți de mortezat de la Narex. Mai vreau și o pilă Pferd pentru ascuțit fierăstraie. Și poate și alte lucruri, dar după ce listezi pe blog marfa. Te voi suna când trec prin Timișoara.
    Salutări. (Călin, din Arad)

    • Salut Calin! Da, am adus toate marimile de dalti de scobit de la Narex (4-16 mm). Si pila Pferd pentru fierastraie este pe stoc. Cand treci prin Timisoara poti sa vezi marfa „pe viu”!😉 Am un mic spatiu in care este expusa si poate fi vazuta …


Lasă un răspuns

