Noul meu magazin online – FineTools.ro

01Sep12

De vreo câteva zile am lansat „la apă” noul meu magazin online: FineTools.ro. Deşi acest anunţ il fac, total întâmplător, într-o zi de sâmbătă, sper ca lansarea să nu fie „pe apa sâmbetei”! 😉

Noul magazin va fi locul favorit de postare al produselor pe care le am spre vânzare iar în acest moment vă aşteaptă deja cu peste 350 de produse, majoritatea aflându-se pe stoc!

Produsele listate vor putea fi comandate direct online folosind opţiunile „Adaugă în coş” şi „Finalizare”. De asemenea, puteţi să mă contactaţi cu încredere pe adresa de mail cunoscută!

Şi nu în ultimul rând sper ca magazinul virtual să fie plăcut ochiului şi cât mai uşor de folosit!

9 Responses to “Noul meu magazin online – FineTools.ro”

  1. 1 Florin

    Felicitari si spor la vanzari

    • Multumesc! Eu sper sa ma si degrevez putin de partea de vanzari (sunt in curs sa angajez pe cineva) ca sa pot scrie mai mult si mai bine pe blog!

  2. 3 Patriciu

    Bravo! E o treapta superioara. Primul magazin serios din RO cu scule de mana bune calitativ. Keep going!

  3. 6 Iacoboae Constantin

    Succes in noul proiect!

  4. 8 Ardes Alexandru

    Adauga linku cu magazinu in meniu de sus fratica, in dreapta nu prea intra lumea.


Lasă un răspuns

