Invitaţie la magazinul Fine Tools din Timişoara

05Aug13

Până acum un an toată şandramaua mea era dosită prin diverse dulapuri şi unghere din apartament.

Când stocul de unelte noi şi vechi a început să nu mai încapă în casă, m-am mutat  într-un spaţiu închiriat, de numai 12 mp. Curând şi acest spaţiu a devenit  neîncăpător şi, din martie 2013, m-am mutat din nou, la locaţia actuală.

Deşi magazinul şi atelierul pe care le-am amenajat cât de cât în acest spaţiu au ceva vechime (5 luni), abia acum am apucat să fac cele câteva poze pe care le postez mai jos.

Cu această ocazie vă invit cu drag la atelierul-magazin Fine Tools aflat la adresa: str. Divizia 9 Cavalerie nr. 49, Timişoara.

Magazinul este deschis momentan doar 4 ore pe zi (dimineaţa). Seara şi în weekend apar şi eu pe acolo, dar cel mai bine ar fi să mă sunaţi în prealabil (0724 288 362).

DSC_5421-1000

Magazinul Fine Tools Timişoara

DSC_5422-1000

Panourile cu unelte Stanley, Narex, Fiskars, Juuma, Pferd, Lansky etc

DSC_5424-1000

Bancul de tâmplărie (de vânzare) şi cutiile cu materiale pentru knifemaking.

DSC_5426-600

Dulapurile cu unelte pentru sculptură, pietre de ascuţit, rindele, cuţite etc

DSC_5442-300

Raftul cu materiale pentru finisare şi restaurare.

În afară de spaţiul magazinului mai am încă două camere, atelierul şi depozitul de unelte vechi (peste 2000 de piese de colecţie). Nu le-am mai tras în poze pentru că e era prea mare dezordinea… 🙂

Welcome!

30 Responses to “Invitaţie la magazinul Fine Tools din Timişoara”

  1. M-am bucurat sa-ti vizitez magazinul Cata. Noua dalta ce ne-ai oferit-o face treaba foarte buna… vom incerca si lazura pe lemn de brad. Multumim.

  2. 3 iftimie merisan

    wow! ce frumos

  3. 8 Ionel Chiricuta

    Felicitari Catalin!

    • Multumesc! Cum merge tocilaria? Ascuti si lame de masini de tuns? M-a intrebat cineva daca stiu unde se ascut in Romania pe masina cu disc de ascutit conic…

  4. 10 Iacoboae Constantin

    Ma bucur pentru tine.Tine-o tot asa inainte.Sint foarte multumit de pietrele luate de la tine pe net.Daca pot voi trece si pe la magazinul real.Multe reusite!

  5. 12 Catalin

    Bafta si vinzare buna! 🙂

  6. Super magazinul!
    Spor la treaba va ureaza tocilaria Minitechnicus din Craiova! 🙂
    O sa te sun in curand pentru alte cateva sfaturi daca nu e deranj…
    Apropo, pentru scula aia de 350 Euro pe care mi-ai recomandat-o exista discuri abrazive de schimb?
    Te intreb pentru ca am doua motoare de curent continuu cu variator de la 0 la 8000 rot/ min si vreau sa-mi cofectionez ceva de genul ala…pana cand voi putea lua una de la tine ( deh, absolventul de Masini-Unelte din mine…).

    • Da, discurile abrazive sunt disponibile si separat.
      Preturile sunt: 65 euro (280 grit), 72 euro (1000 grit), 85 euro (6000 grit).

      Probabil ca piatra de 6000 nu e asa de indispensabila in ideea ca finisarea se poate face manual din cateva miscari pe o piatra manuala de 6000…

      • Multumesc!
        Probabil ca o sa ma orientez la cea de 1000.
        Piatra manuala de 6000 nu am inca!
        Usor, usor imi formez mana pentru ascutire manuala.
        Te sun cand am „disp[onibil”!
        Have a nice day!

  7. 18 Sebastian

    Felicitari domnule Sorescu pentru activitate,nu sunt multi oameni in Romania care sa trateze atat de serios un domeniu de activitate si sa fie asa de pasionati pentru ceea ce fac.

    • Multumesc frumos pentru cuvintele de apreciere! Mi-am facut magazin ca sa-mi pot subventiona pasiunea pentru unelte fara sa toc banii familiei.
      O data cu afacerea m-am trezi ca lucrez 80 de ore pe saptamana, dar asta e alta poveste! 😉

  8. 20 cristi

    Va salut. am vazut intr-una din poze un set de ascutire Lansky ,il mai aveti de vanzare? daca da la ce pret si ce set este ?

  9. 22 stefan

    Mai este deschis magazinul?

    • Desigur. In Timisoara. 0724288362

      • 24 stefan

        Bineinteles ca in Timisoara, dar am trecut intr-o seara, ce-i adevarat cam tarziu, iar la nr. 49 se afla un imobil unde era inainte Agroland, iar alaturi este sau era o firma de imobiliare, Imodivers parca, nu am observat nici un magazin FineTools.

        • Pe acolo e. E mai mult depozit… Adica nu prea ma astept sa intre oameni de pe strada.
          Cel mai bine este sa ma suni inainte…

  10. 26 Dani

    Magazinul are un orar ? Daca vreau sa trec sambata sau duminica este deschis ?

  11. 29 ioan ilie

    Buna dl Catalin, sunt si eu din timisoara si tocmai am fost pe la magazinul dvs insa nu l-am mai gasit la acea adresa.
    V-ati mutat?


Lasă un răspuns

