În sfârşit, câteva cuţite Tanaka!

22Dec13

DSC_5933_1000

 După mai bine de 6 luni de „secetă”, timp în care omul meu din Japonia nu a mai reuşit să pună mâna pe cuţite făcute de Mr. Tanaka, iată că mi-a sosit un nou transport de 10 cuţite.

Au sosit:

* 5x Gyutoh 190 mm VG10 damasc, mâner european

* 2x Gyutoh 190 mm blue-steel damsc, mâner japonez

* 1x Santoku 170 mm blue-steel damsc, mâner japonez

* 2x Petty 155 mm blue-steel damsc, mâner japonez

Din păcate, cele 10 cuţite nu vor satisface toate comenzile curente, aşa că voi onora comenzile în ordine strict cronologică!

În ianuarie voi primi alte 10 bucăţi şi tot atâtea în februarie.

Îmi cer scuze faţa de cei care au comandat, le aşteaptă, iar eu nu am reuşit să le aduc înca!

15 Responses to “În sfârşit, câteva cuţite Tanaka!”

  1. 1 Alex

    Salut,
    vreau sa cumpar o Chosera de 3000 (am vazut ca este foarte laudata, eu imi tin cutitele mereu ascutite asa ca in combinatie cu piatra noname de acasa ar trebui sa iasa tais bun)
    Stiu ca aveai la un moment dat un tip de Chosera 6000 care insa pare foarte fina, stiu ca Chosera este mai fina la aceeasi granulatie decat alte pietre de pe piata.
    Ma poti ajuta?
    Merci!

  2. 3 Alin

    Salut Catalin

    Am mai cumparat in trecut de la tine o piatra belgiana care se comporta excelent pentru ascutit cutitele japoneze si tin pe aceasta cale sa iti multumesc pt ea.

    As dori si eu un cutit Tanaka Petty 155 mm blue-steel damsc, mâner japonez.

    Multumesc,
    Alin

    • Salut,
      De data asta toate cutitele sunt aduse pe comanda. E primul transport in ultimele 6 luni. Sunt probleme cu aprovizionarea si probabil vor creste preturile din acest motiv. Te anunt cand o sa primesc marfa noua. Multumesc!

  3. 5 cristi

    Buna
    m-ar interesa si pe mine un cutit Gyutoh 190 mm VG 10 damasc,maner european.Oare ce sanse as avea?

    • Am notata comanda, dar ultimele vesti din japonia nu sunt bune… Se pare ca nu mai pot aduce cutite Tanaka pentru ca omul meu de acolo s-a certat cu Tanaka, care nu ar fi livrat cutite promise la timp (de prea multe ori).
      Revin cu noutati atunci cand o sa am…

  4. 7 calin

    buna , as dori sa stiu la ce pret este cutit santoku 170mm multumesc

  5. 9 alin

    Buna ziua, ceva noutati legate de cutite japoneze in magazinul dvs ?

  6. 14 Sergiu

    Buna seara, Tanaka petty pe stoc?


Lasă un răspuns

