Maşinăria

07Apr14

Prin bunăvoinţa unui prieten care a intermediat şi negociat achiziţia (şi căruia îi mulţumesc), iată-mă în posesia unei maşini vechi, semi-automate de ceaprazuit (împărţit dinţii la fierăstraie).

Suma de achiziţie nefiind foarte mare, mi-am ispitit norocul şi am cumpărat-o fără să o văd personal, pe baza unei imagini făcute cu telefonul mobil. Norocul a fost de partea mea!

Iată maşinăria de care vorbesc, aşa cum a ajuns ea la mine (puţin ruginită, gripată, cu limba de avans ruptă şi un arc care părea în plus – nu apare în imagini):

 

a

Maşina de ceaprazuit, starea iniţială

b

Maşina de ceaprazuit, starea iniţială

După ce am scăldat-o câteva ore în soluţie de Renaissance Metal De-corroder, i-am lipit limba de avans al lamei, am montat la locul potrivit arcul ce părea în plus, am uns-o cu ulei de camelia (cu rol de protecţie ulterioară), iată rezultatul:

După...

După…

După...

După…

După, în poziţia de lucru.

După „tratament”, în poziţia de lucru.

Maşina funcţionează ireproşabil. O să pun şi un filmuleţ cu ea în acţiune! Stay tuned!



6 Responses to “Maşinăria”

  1. 1 Marius C.

    Felicitari ca ai salvat asa o bijuterie si ca este pusa din nou in valoare. Ma bucur ca a ajuns pe maini bune! Thank you for sharing with us!

  2. 3 vlad

    Abia astept sa vad filmuletul cu ea mergand!🙂

  3. Felicitari pentru ce va iese din maini! Sunteti extraordinar.


  1. 1 Înainte și după: recondiționarea unor unelte metalice | Cătălin Sorescu

Lasă un răspuns

