Studioul foto din atelier (II)

25Mai14

Deşi a trecut doar puţin timp de când mă lăudam cu studioul meu foto improvizat în atelier, iată că fac deja primul upgrade:

1. am înlocuit umbrela de pe blitz cu un soft-box cu dublă difuzie

2. am înlocuit suportul de fundal improvizat cu un suport de fundaluri dedicat, care poate accepta pană la 4 fundaluri simultan

Deşi calitatea imaginilor obţinute în această nouă configuraţie este nesemnificativ mai bună decât înainte, modul de lucrul este mult mai comod.

 

Studioul foto fin atelier, upgradat

Studioul foto din atelier, upgradat

Bardă veche fotografiată pe fundal întunecat

Bardă veche, fotografiată pe fundal întunecat

şi încă una...

şi încă una…

3 Responses to “Studioul foto din atelier (II)”

  1. 1 vlad

    Awesome!
    Mie imi plac mai mult barzile, dar e misto si umbrela cu lumina 🙂


  1. 1 Câteva chei reglabile vechi | Cătălin Sorescu

Lasă un răspuns

