Înainte și după: recondiționarea unor unelte metalice

19Ian15

De data aceasta am ales 3 unelte aflate în stări diferite de oxidare și le-am supus tratamentului cu Renaissance Metal De-corroder. Nu reiau în detaliu metoda de lucru, deoarece am prezentat-o deja în alte articole:

https://csorescu.wordpress.com/2013/08/15/restaurarea-metalelor-cu-renaissance-metal-de-corroder/

https://csorescu.wordpress.com/2014/04/07/masinaria/

După baia în De-corroder, le-am periat sub jet de apă cu o perie din alamă, apoi le-am șters, iar la final am aplicat un strat subțire de Renaissance Wax.

O să postez doar imaginile care sunt, sper, sugestive.

Înainte: oxidare moderată

Înainte: oxidare moderată

Înainte: oxidare medie

Înainte: oxidare medie

Înainte: oxidare avansată

Înainte: oxidare avansată

După recondiționare

După recondiționare

Atât Renaissance Metal De-corroder cât și Renaissance Was sunt produse de uz muzeal și pot fi folosite în cele mai pretențioase restaurări.

No Responses Yet to “Înainte și după: recondiționarea unor unelte metalice”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

