Înainte și după: recondiționarea unei rindele Stanley Bailey #4

24Feb15

Se dă rindeaua din imaginile următoare:

DSC_8837_1000DSC_8838_1000DSC_8839_1000

După datarea ei conform informțiilor de aici, reiese ca este o rindea Stanley Bailey Type 19 (1948-1961).

Rindeaua este cam de ruginită, dar cu potențial! După aplicarea tratamentului descris în mai multe postări anterioare recente, iată rezultatul:

DSC_9094_1000

Rindeaua a plecat spre un client, sper, mulțumit, însoțită de un săculeț cu șpan făcut chiar cu ea!🙂

DSC_9103_1000



6 Responses to “Înainte și după: recondiționarea unei rindele Stanley Bailey #4”

  1. 1 Adrian

    Mulțumesc mult! Sunt foarte bucuros ca am intrat în posesia acestei bijuterii.
    La cat mai mult span 😊

  2. 3 nicu

    Catalin esti un adevarat vrajitor ( in sensul bun), faci lucruri minunate !

  3. 5 Teofil

    Salutare.
    Am nevoie de cîteva sfaturi pentru un începător, dacă ai timp.

    În primul rînd, ce ar trebui să folosesc în prima etapă de lucru cu lemnul? Eu am o singură rindea, Stanley Bailey #5 jackplane (luată de la tine :)) pe care o folosesc pentru orice. Lemnul cu care lurez momentan e destul de neprietenos, lemn pentru paleți în principal. Suprafețe rugoase, cioturi, etc. Așa că am adus rindeaua într-o stare destul de proastă.

    Pentru un buget nu prea mare, care e minimul necesar de scule cu care să mă descurc, fără a le uza prea mult? Nu caut o calitate excepțională a rezultatului, în faza asta. În principal vreau să lucrez la scaune, mese, polițe de dimensiune mică/medie, pentru uz personal.

    A doua la mînă, ca să-mi repar rindeaua de ce pietre am nevoie? Înțeleg că e bine să fie cît mai multe granulații intermediare, dar pentru un rezultat decent, folosind una-două pietre ce variantă am?

    O să te mai necăjesc și cu altele, dacă o să-mi poți răspunde. Mersi anticipat.

    Numai de bine.


Lasă un răspuns

