[Anunţ] Au venit cuţitele japoneze de bucătărit

05Mai11

Pentru prima dată după cutremurul devastator  de acum 2 luni din Japonia am reuşit să pun mâna pe un mic lot de cuţite fabricate în ţara samurailor! Unele dintre ele sunt aduse pe comandă, altele sunt disponibile.

6 cuţite japoneze, de la stânga spre dreapta: două "gyutoh" cu lama de 190 mm, trei "petty" cu lama de 160 mm şi un "ko-deba" cu lama de 120 mm

Cuţitele disponibile le voi posta zilele următoare pe pagina corespunzătoare:   https://csorescu.wordpress.com/for-sale/cutite-brice/



37 Responses to “[Anunţ] Au venit cuţitele japoneze de bucătărit”

  1. 1 Daniel

    Frumoase piese… am ramas fara cuvinte…

    • Sunt faine, dar am tinut in mana unul de 500 de euro si se simte diferenta ca intre un Ferrari si un Audi !😉
      Am auzit si de cutite de bucatarie de peste 2000 de euro… Japonezii astia!!!

      • 3 Morosanul

        Daa, mă uit şi eu câteodată la nişte Hattori KD, foarte frumoase !
        Sigur că mi-ar place să am unul, însă cred că l-aş ţine la colecţie🙂

        M-aş bucura eu să fiu un bucătar la nivelul cuţitului pe care îl am de la tine, dar şi pe acela îl scot numai de sărbători😀

      • 5 Morosanul

        Eu inca nu mi-am permis sa spun la nime’ de el🙂

  2. 7 grassu100

    zi-mi cat ii un gyutoh? shi daca ai ceva disponibil

  3. 9 Alin

    care ar fi pretul pentru Petty-urile din imagine si materialele utilizate.
    Multumesc,
    Alin

    • Mai sunt disponibile doar petty-urile din mijloc, cele cu maner „european” si ko-deba din dreapta. Petty-urile costa 60 euro (cel din dreapta, otel damasc VG10) respectiv 55 euro (cel din stanga, otel triplu-strat cu miez din white-paper-steel si hamon scos in evidenta). Manerele par din ceva lemn laminat si tratat dar ar putea fi si sintetice (nu stiu mai multe despre ele). Kodeba costa 40 euro.
      Editare ulterioara: mai e disponibil doar petty-ul cu 55 euro cu lama triplu-strat (al treilea din dreapta) si ko-deba cu 40 euro (primul din dreapta).

  4. 11 Morosanul

    Al doilea din dreapta e dat ?
    Daca nu cat costa ?
    Are miner din lemn ?

    • Al doilea din dreapta l-am dat acum 30 de minute … Are maner traditional japonez, din lemn. Lama e din otel damasc cu miez din blue-paper-steel. Costa 60 euro.

      • 13 Morosanul

        Pfuai !
        Ca să remarc partea bună, se vând ca pita caldă🙂

      • 15 Morosanul

        Eu tot mai cred că vei reuşi să faci o companie tare cu pasiunea asta a ta, să-mi pun şi eu CV-ul să mă scap de calculatoare 😀
        (P.S. Sper că nu se uită francezii pe aici🙂 )

  5. 17 Ninu

    Superbe de tot, fericit cine poate avea asa ceva acasa, desi cred ca e pacat sa folosesti asa ceva… si merita tinut ca opera de arta.
    Am si eu doua bucati clone ale celor cu maner alb si rondea bolster neagra, acelea imi plac foarte mult si sant clasice.
    La ale mele manerul este din plastic dar foarte bine lucrat si materialul in ele este foarte bun..dar desi sant clone si le-am primit cadou..totusi mi-e foarte greu sa le folosesc…mai mult le admir😀

    • Eu mi-am tinut doar un ko-deba mic cu maner japonez, cel mai ieftin din cate am adus (40 euro). Japonezi pun pasiune in tot ce fac si de aia sunt acolo sus! La noi totu-i improvizatie si pacaleala si doar cei tare naivi se mai mira cand afla ca suntem pe ultima pozitie din Europa (pe care o disputam dramatic cu Albania)!

  6. 19 campan matei

    nu-s radioactive?

  7. 21 campan matei

    asa-i ca nu te-ai rabdat sa le controlezi daca tot ai contor?🙂

    • 🙂
      Dupa ce am cumparat contorul am verificat totul in jur, inclusiv nevasta! Am verificat si bebelushul care are atata energie de zici ca are propulsie nucleara!

      • 23 emil

        Nu vii la Satu Mare sa verifici si bebelushul meu? 😀 are doar 8 luni si vrea sa mearga doar in picioare nu de-a bushilea ca un copil normal :))

  8. 25 Paul Grigorescu

    Domnule Sorescu, m-am inselat gandind ca m-ati uitat. Va rog sa primiti scuzele de rigoare.
    Petty-ul pe care-l aveti disponibil (cel cu maner negru si otel Shirogami) il vreau eu. Daca mai puteti aduce Gyutoh de 180 cm(tot cu maner european din otel Aogami sau Shirogami ) va rog sa ma anuntati. As vrea si un Deba (Aogami sau Shirogami), dar de 180 sau 210 cm.

    • @Paul: disponibil mai este doar ko-deba cel mic din dreapta. Va voi trimit pe mail o lista cu ce pot aduce acum ca am restabilit legatura cu Japonia.

  9. 27 Paul Grigorescu

    Imi pare rau. Am un Deba de la Shun de 16,5 cm si mi se pare un pic mic, mai ales la filetatul vreunui peste mai mare. As vrea ( dupa cum am mai spus) ceva in jur de 18- 21 cm si eventual blue steel. La Deba imi pare putin ”depasit” VG 10, adica sunt putin nemultumit de cum isi pastreaza taisul. La Nakiri si Yanagi VG 10 (tot Shun) este super.
    Din acest motiv astept sa-mi trimite-ti lista cu ce puteti aduce.
    Cu multumiri, P. G.

  10. 28 paul sava

    buna catalin,
    ti-am scris un mail in care iti solicitam ajutorul….
    mi-ai face un mare serviciu daca as primi raspuns
    merci,
    paul

    • Paul, am primit mail-ul tau de ieri dar nu am apucat sa-ti raspund inca. O sa o fac in cateva minute. Zilele trecute mi-a venit marfa de la fine-tools.com si am avut foarte multa treaba…

  11. 30 Bogdan

    Vreau sa achizitionez un cutit de bucatarie japonez,model Petty,lama 16 cm, otel VG10 Damasc(32 straturi), maner european negru, semnat de Dnul.Tanaka.
    Daca se poate m-ar interesa o lista completa cu cutitele japoneze de bucatarie pe care le puteti aduce.Fiecare model cu lungimile de lama, tipurile de otel si manerele disponibile.
    Astept sa-mi comunicati pe e-mail detaliile referitoare la achizitie.

    Multumesc

    • Bogdan, te trec pe lista urmatoare de comenzi cu cutitul Petty din VG-10 damasc (60 euro). Saptamana trecuta am facut comanda in curs si urmatoarea comanda o fac peste 3 saptamani. Pot aduce cam 5 cutite pe luna, nu mai mult (altfel bate la ochi la vama)….
      Cutitele pe care pot sa le aduc eu sunt cele din articolele de pe blog: https://csorescu.wordpress.com/2011/06/03/anunt-alte-5-cutite-japoneze-de-bucatarit/ si https://csorescu.wordpress.com/2011/05/05/anunt-au-venit-cutitele-japoneze-de-bucatarit/
      Acestea sunt cutitele pe care amicul din Japonia le gaseste la magazinul atelierului Tanaka fara comanda speciala. Cutitele care nu sunt „pe stoc” la magazin sunt tratate ca comenzi speciale si costa semnificativ mai mult. de exemplu, cutitul sashimi de 35 euro (ala mic si mai ieftin) costa 50 euro daca este pentru mana stanga. Nu e pe stoc si e considerat comanda speciala, desi se fabrica la fel ca cel pentru mana dreapta (sashimi e cutit ascutit asimetric).

      • 32 Bogdan

        Astept.
        Neaparat sa fie cu maner european negru.Nu-mi place varianta roscata.

        Multumesc

        • Alea mai vechie erau cu maner roscat, cele mai noi sunt cu manerul negru… Sper sa se respecte regula asta, ca manerul nu poate fi comandat… Adica cum sunt asa le iau si nu stiu in avans cum vor fi…

  12. 34 Eugen Chereches

    Poti sa ma treci si pe mine la urmatoarea comanda cu un cutit Petty din VG-10? Piatra o am deja comandata la tine.

  13. 36 Hristu Prevenda

    Salut. Mă interesează cutitele japoneze dacă mai ai sau dacă trebuie sa fac comanda , nu stiu cu se procedeaza. Astept un răspuns . Mult noroc.

    • Salut,
      Aduc pe comanda cutite japoneze… Este suficient sa-mi spui de care doresti si ti-l aduc direct din Japonia. Din pacate am dat o comanda de cutite joia trecuta asa ca urmatorul transport va fi in ianuarie…


Lasă un răspuns

