Cuţite japoneze din greu

08Mar12

Acum vreo cateva zile mi-a sosit un nou transport de cuţite de bucătărie din ţara samurailor. O să vă las în compania imaginilor şi a unor scurte descrieri…

Sashimi 270 mm şi Deba 180 mm. Ambele sunt "Handmade by Mr. Kazuyuki Tanaka". Oţel forjat dublu-strat, cu miez din blue-steel. Linia ondulată de laminare (hamon) se vede foarte frumos! Ca un fapt divers, cuţitul Deba are lama groasă de 8 mm (la ieşirea din mâner)! Fiecare dintre cele două cuţite costă 130 euro! Calitatea este deosebită!

De la stânga spre dreapta: 2x Santoku 165 mm (oţel damasc VG10, preţ 90 euro), 2x Santoku 170 mm (oţel triplu-strat cu miez din blue-steel, black finish, preţ 60 euro), 4x Petty 155 mm (oţel damasc VG10, preţ 60 euro). Toate sunt "Handmade by Mr. Kazuyuki Tanaka".

Gyutoh Armada! 1x Gyutoh 215 mm (120 euro), 7x Gyutoh 190 mm (90 euro). Toate sunt "Handmade by Mr. Kazuyuki Tanaka" din oţel damasc VG10.

Detaliu cu oţelul damasc VG10. Sunt de remarcat semnăturile de pe lame care, deşi similare, nu sunt identice, semn al execuţiei manuale!

20 Responses to “Cuţite japoneze din greu”

  1. 1 Laura

    As dori si eu un cutit bun de bucatarie cu lama cam de 20cm si chiar peste. Cum procedez?

  2. 9 Mihai

    salut, pretul este pentru setul de 2 cutite : 2x Santoku 170 mm (oţel triplu-strat cu miez din blue-steel, black finish, preţ 60 euro) sau un cutit este 60 de euro ?
    multumesc

  3. 11 Razvan

    Cand m ai primiti cutite ca pe finetools is out of stock cam toate ,as dori si eu un Gyutoh 190 mm (90 euro)

  4. 13 Razvan

    Salut Catalin ,
    Cum pot da comanda de un Gyutoh – S.Tanaka de 190 mm?
    Se face lista de asteptare sau se comanda in functie de doritori? M-ar interesa mult un astfel de model.

    • Salut. Am notat comanda ta. Am reluat colaborarea cu omul din Japonia care imi trimite cutite japoneze. Sper sa primesc in 2-3 saptamani.

  5. 15 Anonim

    Te rog as dori sa sa fac si eu o comanda de asemenea cutite ai putea Sa-mi lasi un link cu adresa pe email

  6. 17 alex faur

    Si eu doresc un astfel de cutit! Cum pot sa cumpar?


Lasă un răspuns

